4. elokuuta 2012

04/08/2012




















Heipat! En oo hirveen aktiivinen ollu päivittelemään tänne, mutta en haluu vaatia iteltäni yhtään enempää mihin tällä hetkellä kykenen ja ehdin, että sori siitä :) Nyt kuitenkin en tiedä koska pääsen seuraavan kunnon postauksen tekemään, koska oon hankkimassa uuden koneen ja  se uusi kone tulee olemaan Applen iMac! Oon super innoissani, MUTTA mulla menee varmasti aikaa ennenkun sisäistän kokonaan uudenlaisen ohjelmajärjestelmän sekä opin käyttämään sen kuvan- ja videonkäsittley ohjelmia.

Onko täällä kellään kokemusta macistä? Jos jollain on jakaa hyviä tai huonoja kokemuksia kuulen mielelläni :) Vielä ei oo myöhästä muuttaa mieltä koneen suhteen.

Mulla on ollu tässä myös pikku video projekti käynnissä  (opettelen siis videokuvaamaan), kun mun uusi canon 60D sen vihdoin mahdollistaa! Tää kuva itseasiassa liittyy tähän projektiin :-)

P.s. Huonepostausta on toivottu ja sen toteutan kun mun huoneen pikku "remppa" on valmis!

2 kommenttia:

  1. mulla ollut käytössä nyt reilun vuoden applen macbook pro-läppäri ja ei voi muutakun kehua, mitään ongelmia ei oo ilmaantunut ja applea oppii käyttämään erittäin nopeesti koska tää on systeemi on simppeli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei jee kiva kiitti mielipiteestä! kiva kuulla positiivista palautetta :-) oppii varmasti, nuoriahan tässä ollaan ja muutenkin! itteäni tässä lähin arveluttaa se, että photoshop pitäisi ostaa uudelleen, tulee kalliiksi. mutta eiköhän se ole sen arvoista kun saa niin paljon kaikkea muuta hyvää siinä samalla.

      Poista