28. heinäkuuta 2012

Minä apilapusikossa.





Niinkin yksinkertainen luonnon ihme kuin puna-apilapellot on tällä hetkellä yksi kauneimpia asioita maailmassa. Ne näyttää vaaleanpunaselle merelle, paratiisille, jonka kuhinaan astuessa kaikki tietää täydellisyyden! No, sitä täydellisyyttä ei löytyny mutta kuhina oli todellista nimittäin pieniä kärpäsiä ja KIMALAISIA pörräs alvariinsa. Lisäksi mun jalat oli täynnä naarmuja ja en edes uskalla katsoa kuinka monta punkkia näistä koivitsa löytyy. Tarkkasilmäinen voi bongata toiseen kuvaan tallentuneen lentävän pörriäis kaverin :-)  Tästä opin: Taianomaista on katsella niiden kauneutta, ei sukeltaa sinne uimaan.

Apiloiden kauneudesta Justimusfilmsiin. Kai ootte kuullut? Eilen niiltä tuli uusi biisi ja en ollu kyllä silmiäni uskoa, se video on kuvattu Kouvolassa, täällä meiän "kotikulmilla"! Oon taas ollu niin väärässä paikassa väärään aikaan, koska noihin miehiin olisin halunnu törmätä.

Tää biisi on ihan huippu mun mielestä. Onneksi joiltain löytyy huumorintajua tehä tällasta!



Nyt alan valmistautua hääjuhlaan ja kamppailemaan itseni kanssa siitä, vaivaudunko tänä vuonna ollenkaan Kotkaan meripäiville. Oon ollu siellä joka ikinen vuosi, ois hassua tehdä sääntöön poikkeus siinä asiassa.

Nauttikaa helteistä!

8 kommenttia:

  1. ahahahhah justimusfilms on jotain niin parasta!!
    ja ihania kuvia taas kerran, mulla on ollu sun blogia ikävä :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis todellakin! aivan törkeen hauskoja :-D
      voi Riikka sua kiitos ♥

      Poista
  2. Minä olen nähnyt nämä pojat, kun tämän sinipaitaisen tyttöystävä oli mun kanssa samalla luokalla vuoden :) Tuntui vähän oudolta, kun näin näiden ensimmäisen videon joskus aikoinaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no huh, on kai pakko olla tosta vähän kateellinen. pienenä aina suurimpii haaveita oli et eläis lähellä jotain julkkista :-D uskon että tuntu oudolta! musta tuntu jo se sika oudolta kun katoin että noi kävelee mein seppälässä :O

      Poista