20. heinäkuuta 2012

Häät ♥ (mekko kriiseilyä)


 Ylempi mekko Topshop, alempi mekko Marimekko.

Mulla on tänä kesänä kahdet häät tiedossa. Vaikka on kyseessä sama juhla ja sama idea uskon, että nämä häät tulee olemaan täysin erilaiset keskenään. Varmasti pelkästään se, että toisissa häissä ei sata varmasti nähdä tipan tippaa alkoholia, takaa erilaisuuden. Nykyäänkun "normaalit häät" tuppaavat aina jossain vaiheessa menemään ryyppäämiseksi jonkun osalta. Toisista häistä hippusen maagisemmat tekee varmasti se, että voidaan olla myös sata varmoja siitä, että kun pari sanoo alttarilla toisilleen Tahdon, heidät löytää vielä yhdessä viettämässä eläkepäiviään. Nykyään tämäkin tuntuu olevan vain ihailtava harvinaisuus, mihin pyritään sen sijaan että se olisi itsestään selvyys.

Olin ihan pulassa kun sovittelin mun mekkoja, koska tuntu että kaikki oli liian hörsöjä! Eihän häissä saa vetää vertoja morsiammelle (no siihen ei ehkä ole pelkoa mutta kuitenkin). Sitten tapahtui ihme ja löysin marimekon alennuksesta mekon, josta tuli pienellä tuunauksella ihan täydellinen! Meillä täällä kotona mun sisko sanoi, että jos haluaisin kuulla hänen mielipiteensä mekosta, en käyttäisi sitä ikinä missään. KÄYTTÄISINHÄN, tykkään tästä mekosta ihan hirveesti :) Yksinkertainen, kaunis. Mekon kuvio ei pääse edukseen kuvista, mutta äitille se tuotti päänsärkyä..huoh.

Vihkipareista löytyy minua vuoden nuorempi ja vuoden vanhempi naimisiin menijä. Junnaako mun elämä jotenkin tyhjän päällä, kun en ole vielä edes kihloissa? :D

Hää teemaan sopiva biisi vielä ♥

9 kommenttia:

  1. Kiva blogi ja mahtavia kuvia, MUTTA.... ouuuh, mikä määrä kirjoitusvirheitä löytyykään tästä (ja muista) postauksista!! :-D Ja luulin, että itse olisin huono oikein___kirjoituksessa......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, joo se on mun heikkous tiedän! ihmeen hyvin kirjotin äikästä yo kirjotuksissa kuitenki tästä ongelmasta huolimatta :-D ja kiitos!

      Poista
  2. Onneks oon jo päättän mitä päälleni laitan, taino mieli voi vielä muuttua. Oisko ens kesän sit teijän vuoro? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni eli tiedän mistä huomen keskustellaan! Ootan kuule sitä kutsukorttia ihan toisesta suunnasta ensteks ;)

      Poista
  3. Eihän sulla ole vielä mikään kiire! :D Minä pidän kovin tuosta marimekon punaisesta mekosta. Kaunis ja yksinkertainen.

    VastaaPoista
  4. mikä kamera ja putki sulla on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on nyt canon 60d ollu vasta tosi vähän aikaa ja siihen tokinan 11-16 laajis ja canonin tää perus 50mm 1.8 :)

      Poista
  5. mun mielestä oot ihan hirmusen söpö tossa punaisessa mekossa!
    J

    VastaaPoista
  6. noihan on just ihania mekkoja! voi kun itekki pääsis jonnekki häihin, se on aina nii hienoo ja ihanaa, harmi kun ei oo mitään häitä tiedossa :(

    VastaaPoista