4. elokuuta 2011

Palkinto + haaste, jee!


Sain tai mun blogi sai  Pepiltä (klikkaa niin näet hänen bloginsa!)  palkinnon jee! Iso kunnia ja iso kiitos siitä vielä Pepille :-) Palkinnon saatua mun tehtävänä ois kans palkita ihania blogeja, mut listasin "vasta vähän aikaa" sitten mun lempi blogeja ja postauksen näet täältä. He kaikki ansaitsisivat palkinnon.


Sain myös haasteen Ellalta , kiitos siitäkin :) Ella haastoi mut listaamaan 10 mun mielestä parasta kosmetiikkatuotetta, mutta koska mä en oo mikään kosmetiikka intoilija älkää odottako että hyötyisitte täst paljoakaan heh!

top10


1. Thank the person who tagged you and link to their blog. 

2. Put the Top 10 Award logo on your blog. 

3. List your top 10 cosmetics. 

4. Choose 10 bloggers to tag, link to their blogs, and let them know.


Untitled-2 copy

1. Mun ykkös kosmetiikkatuote jota ilman en pärjäis on mineraalimeikkupuuteri. En käytä ollenkaa meikkivoidetta, musta on ihan turhaa rasittaa ihoa sellasella  jos on suht hyvä iho. Mineraali tuotteet peittää paljon normaaleita paremmin, oon kuullu että meikkiasiantuntijat suosittelee mineraali tuotteita sellasille joilla on jotain iho-ongelmia ym muuta peitettävää. Tän kanssa pitää muistaa hyvä pohjustus kunnon kosteusvoiteella tai muuten puuteri tuppaa vaan karisemaan kuivalta iholta pois :)


IMG_8090 copy

2. The body shop <3 Rakastan ihan kaikkia body shopin tuotteita. Tää pink grapefruit kuorintavoide on ihan taivaallista. Sen lisäks että voisin syödä sitä sen tuoksun vuoks niin sen rakenne on ihan täydellinen kuorintavoiteeks koska se on niin karhea/rakeinen, joten se oikeesti kuorii ihoa ja tekee sen yhtä pehmeeks kun vauvan peppu. Muutenkin se näyttää siltä kun hedelmät ois tuoreeltaan murskattu sinne nam. OSTAKAA TÄTÄ!

3. Ja tää kans. Tuoksu on ihana vaikka se muistuttaa vähän nestemäist antibioottia, mut rakenne on ihan täydellinen yhistettynä ton mun mineraalipuuterin kans. Tää on niin täyteläistä ja oikeesti rasvasta, ei mitään vesilitkua.


IMG_8089 copy

4. Mun lemppari dödöt hehee. Anti-Perspirantit kunniaan niin ei kainaloissa oo sitten mitään hikiläikkiä vaikken onneks koe että mulla ois sitä ongelmaa. Näistä tykkään tuoksun puolesta, omistan koko perheen.

5. Ja suihkugeeli. Tekee musta joka suihku kerran jälkeen trooppisen raikkaan aaah.


Untitled-1 copy

6. Maailman paras shampoo ainakin mun hiuksille, Four reasons. Vihdoin shampoo jonka kuvittelen oikeesti vähän tuuheuttavan mun hiuksia ja tekee näistä helposti käsiteltävät. Tää on jo ihan lopussa, huomenna pitää ostaa llisää!

7. Ja samaa sarjaa suihkutettava hoitoaine. En käytä suihkussa huuhdeltavaa hoitoainetta koska ne tekee mun mielestä mun hiuksista ohuemman ja liian kiiltävän näköset. Tää latvoja kosteuttava suihke elävöittää hiuksia ja tekee niist vastapestyn näköset.


Untitled-3

8. Varmaan parasta lakkaa ikinä, niin kestävää. Muistakaa seuraavalla kerralla kaupassa keltanen pullo!!


IMG_8098 copy

9. Huulirasvariippuvaiselle hyvä huulirasva :) Bepantheniakin käytän huuliin mut öisin, tätä voi kulettaa päivisinkin mukana ja vähän sävyttää huulia punaisemmiksi.

10. Ja viimeisenä mun ihan ykkös huulipuna, top shopista tilattu korallin sävynen huulipuna. Sopi kesään ihan mielettömän hyvin, miksei tulevaan syksyynkin mut pidän tätä kesäsävynä. Niinkun oon ehkä jo joskus sanonutki; korallin värinen huulipuna tekee jokaisesta ihan mielettömän kauniin <3


Kertokaa nyt kuitenkin tekikö mieli kokeilla jotakin tuotetta tai omistatteko jo jotakin näistä + mitä mieltä ootte niistä jos omistatte? :-) ois enemmän kun ihanaa kuulla teiän mielipiteitä, ehkä mäkin alan oppimaa enemmän kosmetiikasta! Oon istunu koneella jo niin kauan että pyörryn kohta joten haastan vaan viisi:  Hetan, Millan, Sannan, Riikan ja Pepin jolta sain palkinnon  :)

13 kommenttia:

  1. oi mäki oon kauhee body shop fani! ♥ ja noi four reasons tuotteet on ehkä parhaita! :D
    ja ole hyvä palkinnosta! :)

    aijuu, ja kiitos haasteesta! ;)

    VastaaPoista
  2. Peppi; heh, ei taideta olla ainuita kun on ne vaan niin ihania ♥:):) four reasonilta haluisin kokeilla viel ainaki sitä hiuspuuteria! ole hyvä sullekkin :)

    VastaaPoista
  3. käyn vielä uudelleenki kommentoimassa, hah! mä oon koittanu sitä hiuspuuterii ja se on mahtava keksintö! Jos tukka on vähä semmone siin ja siin et näyttääk likaselt ni hiuspuuterii vaa päähä ja menoks! ;)

    VastaaPoista
  4. Mulla on Four Reasonsin hiuspuuteri, lämpösuoja-suihke ja korjaava hoitoaine. Kaikki toimii tosi hyvin ja oon ollut äärimmäisen tyytyväinen. :)

    VastaaPoista
  5. Peppi; ei haittaa yhtään, kivaa vaan! :):) ihan mahtavaa kuulla koska ostin sitä tänää :D! itseasias ehin pikasee lukee vielä aamulla ton sun kommentin ja ajattelin että onhan sitä kokeiltava :-)

    laura; sama täällä, mäkin oon ollu :) niissä jos joissain on mun mielestä hinta laatu suhde kohdallaa!

    VastaaPoista
  6. Tuoksuuko toi lakka hirveesti ? :D

    VastaaPoista
  7. Anonyymi; no se tuoksuu sillai normaalisti, ei salpaa henkeä muttei hirveän mietokaan oo, en osaa sanoo tarkemmin :D toi tuoksu on kai jokin sitruuna ja mun mielest se on ihan hyvä mut mun sisko äklöää sitä..

    VastaaPoista
  8. Tuo korallipuna houkuttelis :D

    VastaaPoista
  9. Hyvin pitävä hiuslakka! Tykkään muuten mut tuoksu on äklö, niinku Hempula sen jo sanoiki ;)

    VastaaPoista
  10. Kiitos haasteesta, selitinkin jo tuolla omassa blogissani, mutta selitän vielä täälläkin :-D Eli koneeni on nyt korjaajalla, saa nähdä millon tulee takasin, mutta teen haasteen heti kun kykenen! :-)

    VastaaPoista
  11. Meeri; eiks ookki houkutteleva ;-) suosittelen!

    Anonyymi; kiitos rakas siskoni mielipiteestä ja tuoksu on ihan hyvä :):):) hembulabula kuittaa!

    Heta; jee kivaa jos teet :) joo ei mitään panikkia, tee vaan sitten kun kerkeet!

    VastaaPoista