15. kesäkuuta 2011

Toivepostaus; Lempi blogit

Tättädää sain yhdeltä lukijalta toiveen, että listaisin postaukseen mun lemppari blogeja jotta muutkin vois saada uutta luettavaa! Nää mun lempi blogit on kyl ihan varmasti tuttuja jo joillekkin, mut tässä tulee!




EMMYN blogi on mun mielestä ihan mieletön. Rakastan Emmyn pukeutumistyyliä, tapaa muokata kuvia ja äää kaikki on miltei täydellistä :-)






SANNIN blogista mun ei muuta tarviiskaan sanoa kun että <3 <3 <3 <3. En vaan voi lakata ihailemasta noita kuvia, Sannin näkemystä ja luovuutta. Tää on syvää rakkautta.







ANGELICAN blogissa on vaan niin paljon tyyliä. Siksi siitä tykkään.


 



CHIARAN blogista saan paljon vinkkejä muodista. Tykkään, kun sekä kuvat ja tyyli ovat kohallaan. Ihailen hänen elämäntyyliään ja kai elämääkin, Chiara on hyötynyt bloggailusta vähä enemmänkin.






IRINAN blogista yhden lemppareista tekee kanssa se tyyli, kuvat, itse tyttö. En osaa sanoa erityistä syytä miks tykkään, jotenki oon vaan ihan koukussa.



 




Jasitten vielä MIKON blogi. Mikko on rohkea, luova, persoonallinen, kokeilunhalunen, ja ennen kaikkea mahtava valokuvaaja!

Siinä sitä tämän hetken kärkipäätä :) Luen paaaaaljon ihania blogeja, mut nää blogit ja bloggaajat on mun idoleita jee, eli siis jollain tavoin ihailen heitä enkä ikinä vois ite yltää mihinkään sellaseen. Siks tykkään.

Arvonnasta!; arvontaan siis ei voi enää osallistua ja suoritan voittajan arvonnan huomenna. Malttakaahan odottaa rakkaat osallistujat, teitä oli tooosi paljon! <3

7 kommenttia:

  1. ihanaa että teit tälläsen, löysin nimittäin itse paljonkin uutta luettavaa (--:

    VastaaPoista
  2. Ami; tositosi kiva kuulla, toivoinkin et tästä hyödyttäisiin! :)

    VastaaPoista
  3. Voi, löysin itseni tuolta! Piristit mun kamalaa päivää! kiitos<3

    VastaaPoista
  4. nää blogit on kyl todellakin huippuja, kiitos uusista vinkeistä Heli :-)

    VastaaPoista
  5. iiik jokoo tiiät voittajan :)?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi; Tiiän ;) julkasen sen ihan kohta! Äsken suoritettii arvonta Jeren kanssa :)

    VastaaPoista
  7. nää vastaukset tuli vähän hassusa järkässä, sori!

    pictureputtonen; ihan mahtavaa kuulla miten saa toisen pinellä eleellä ees vähän paremmalle tuulelle, ole hyvä! <3

    minna; heh kiva jos löyty luettavaa! ole hyvä vaan :)

    VastaaPoista