27. heinäkuuta 2011

Something blue ( and good news!! )

Untitled-2 copy.jpg2
IMG_8026
Untitled-1 copy
Oompa muikea noissa kuvissa.

Innostuin kokeilemaan jotain mulle ihan uutta väriä - sinistä. Aattelin että se ois kiva väri syksyyn. SYKSYYN, joo, oon jo ihan syksyssä ja mietin miten aijon pukeutua. Lämpömittari näyttää tosin tälläKIN hetkellä (klo 20:00)  +30 varjossa, kuolema. Mut siniset vaatteet tilasin topshopista. Oon aika laiska ollu enkä oo käyny ollenkaan kaupungilla shoppailemassa, netissä vaan. Noi kengät on musta ihan super söpöt.
Mitäs tykkäätte sinisestä? :)

Kävin eilen työhaastattelussa. Tänään sain ihan extra mahtavan puhelun ja sain sen työpaikan!! Nyt mulla on sitte loppuvuoden töitä, mahollisest jopa kevääseen asti, ihanassa työpaikassa lasten kanssa. Meen taas kodinhoitajaks viisi lapsisee perheeseen, joista nuorin on vasta 2viikkoa vanha, miten sulosta. En olis uskonu, että saan sen paikan niiden kymmenien hakijoiden joukosta :-) Nyt tarvii sitte jänskättää enää noita opiskeluasioita, mut tää kyllä lievitti tuskaa!

Erityis kiitos vielä viime postauksen kommenteista, ne suorastaan sykähdytti!

23 kommenttia:

  1. Onnee työpaikasta ja mä oon kans jo miettiny et miten sitä syksyllä pukeutus ja tämmöset helteet ! Huhhu:D ja kivoja noi ostokset!

    http://insidemyhead-lotta.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Onnittelut työpaikan saamisesta! (:
    Hyvä ,kun säkin löysit sinisen. Mulle jo tuttu väri vaatetuksessa. Kaapista taitaa löytyä vähän liiankin monta sinistä vaatekappaletta.

    http://lookingup96.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. ihana toi toppi:) Ja tosi paljon onnea työpaikasta!! <3

    VastaaPoista
  4. Lotta; kiiitos!!:) joo, on se jännä että talvella ostetaan kesä vaatteita, kesällä talvivaatteita hmm :-D

    Venla; kiitos :)! joo, munki mielestä se on hyvä, tykkään sinisestä. haha, mulla on sit liikaa valkosta ja harmaata!

    Silja; tupla kiitokset :-)

    VastaaPoista
  5. onnea töistä :) ja sininen on kyl nyt jotenkin tosi kiva... menin jopa maalaamaan huoneen seinät vaaleensinisiksi :D

    VastaaPoista
  6. Tosikivoja sinisiä ja oot taas niin kaunis ! Ja onnea työpaikasta :---)

    VastaaPoista
  7. Onnee työpaikasta! Ite en oo vielä keksiny välivuodeksi mitään, mutta eiköhän tää tästä avaudu...

    ja ihania nuo siniset asiat!

    VastaaPoista
  8. Riikka; kiitti riikka :)) joo oon huomannu saman, onkohan tää sininen ohimenevää huumaa vai tuliko se jäädäkseen? menitvai haha, mut mun mielestä vaaleen sininen on ihan täydellinen väri sisustukseen, varsinki makuuhuoneesee :)

    Larissa; hii kiitti ja mun kauneudesta en tiedä, muikeudesta kyllä.

    karoliina; kiitos! höööh, no et arvaa miten hajalla mulla on ollu kaikki asiat ja nyt ne vasta vähän valottu. uskon että sullakin valottuu, meiän äitin sanoin "asioil on tapana järjestyä" :-D

    VastaaPoista
  9. Mä oon aina rakastanut sinistä! :D Aivan ihania sekä kengät että toppi :) Onnea työpaikasta!

    VastaaPoista
  10. Oi vitsi onnea sie sait sen paikan ! Ittekki kattelin ilmotusta ja aattelin et opiskelun ohel vois olla ihan kiva homma mut tulin siihe tuloksee et kävis aika rankaks. Hyvän hoitotätin lapsoset saa susta :)

    VastaaPoista
  11. Ella; ehkä mäkin rakastun siihe! 8) kiitos kiitos :)

    Tiiuska; oikeesti, just sitä korian paikkaako katoit vou :) ne otti tohon työhön sellasen joka on tyyliin vuorokaudes 24h käytettävis, joten se ei opiskelujen ohel kai onnistu. vaikka mä pääsisin niihi mitä oon hakenu (kokopäivä opiskeluja, hain kans monimuotoi) ni mun pitää luopuu niist ton työn takii mut toi kyl auttaa rahallisest ihan hirveesti, näit varmaan sen palkan ;) joo lapset saa ja äiti kans, mulla on käytännös koko talo hoidettavana lasten lisäks :-D mut aivan ihana perhe!

    Mihin pääsit opiskelee? :)

    VastaaPoista
  12. Mullakin on nyt joku ihme sininen kausi, mulla on nyt ihan hirveästi sinisiä vaatteita. Sininen on just jees väri, sopii sulle hyvin! Onnea työpaikasta!!

    VastaaPoista
  13. Oona; heh mikähän siinä sinisessä viehättää :-D mulla tulee siit mieleen meri ja meri kyl vähä pelottaa mua, mut kiehtoo kans. kiva jos sopii ja kiitos! :)

    VastaaPoista
  14. Mulla ois sulle muuten haaste mun blogissa :)

    Tässä linkki:

    http://ellataimi.blogspot.com/2011/07/kosmetiikkaa.html

    VastaaPoista
  15. Kouvolaa meen opiskelee liiketaloutta, sosiaaliala oli tähtäimes mut vuoden verran kattelen tot alaa ja jos innostaa nii jatkan , Kouvolaa jääminen harmitti aluks mut kai sen vuoden kestää. :)

    VastaaPoista
  16. Mä haluaisin mun vaatekaappiin enemmän sinistä, en vaan löydä mitään kivaa 8D Tykkään tosta topista ! : >

    VastaaPoista
  17. Ella; heh kiitti haasteesta, toteutan piakkoin! :)

    Tiiuska; okeii :) se voi olla ihan mielenkiintosstaki! ai kouvola harmittaa haha :-D mä oisin voinu jäädäkki tänne tai tavallaa osaks jäinki (mua ehkä pitelee tääl yks asia) mut hain kuitenki lahtee opiskelee monimuoto opiskelun ja pitää nyt ootella pääsinkö :)

    VastaaPoista
  18. Kaisa; jatka ettimistä nii ehkä sattuu silmään jotain kivaa, silloin ku sit vähiten oottaa hah! mäki tykkään :-)

    VastaaPoista
  19. ihanat noi kengät :) tosi söpöt!

    VastaaPoista
  20. Ihanat noi kengät ::) Sininen sopii sulle! Ja onnee työpaikasta :)

    http://klipsiworld.blogspot.com/

    VastaaPoista
  21. Annoin sulle palkinnon mun blogissa! Sun blogi on ihan huippu!! :)

    http://chillingout-globalstyle.blogspot.com/2011/08/one-lovely-blog-award.html

    VastaaPoista
  22. K L I P S I; jee mustaki sopii ihan hyvin kai ja kiiiiitos :)

    Peppi; WOU, KIITOS, ihan mahtavaa :o :):)

    VastaaPoista