25. heinäkuuta 2011

Kukkaistyttö

Untitled-2 copy.jpg3
IMG_79502

IMG_7952
Untitled-1 copy.jpg2
IMG_7948
Tokassa kuvassa kamera tarkens heiniin mut laitoin sen näköjään silti tänne.

Älkää tappako mua kun sanon että oon ikionnellinen kun ne trooppiset ilmat ja iltasanomien "trooppiset yöt" ovat kadonneet! Se pakahduttava, seisova, paksu, yli +30 asteinen ilma varjossa joka muistutti lehmän hönkäystä ei ollu yhtään mua, olin ihan kuoleman partaalla aina kun piti astua ulos talosta. Olin kääriytyneenä märkiin  pyyhkeisiin ja toivoin että kävis edes pienen pieni tuulen vire (joka sekin oli kuuma). Näistä vähän yli +20 ilmoista tykkään, puhkesin suorastaan kukkaan :-)

Ja niinkun näkyy sain vihdoin vähän kuvia itsestänikin tänne :) Askartelin kukkaseppeleen ja löin Jerelle kameran käteen hah. Kävelin kukkaseppele päässä topissa ja minishortseissa ympäri Liikkalaa iki onnellisena vaikka ulkona melkein sato vettä.. Alan myös pikkuhiljaa tottua tähä hiusten pituuteen vaikka kyllä mua vieläkin harmittaa että leikkasin.

Nyt lähden ulos nauttimaan täst ihanasta päivästä ja toivotan teille sitä samaa!

24 kommenttia:

  1. Voi, miten ihania kuvia!Nuo kukkasortsit on ihanat! :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Mä en osaisi tehdä tollasta kukkaseppelettä :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia :-)

    Pakko sanoo et tää on ehottomasti yks mun lemppariblogeja!

    VastaaPoista
  4. ihan älyttömän ihania kuvia taas, näitä on ilo katsella! :D ja nuo kukkashortsit on kyllä hienot :)

    VastaaPoista
  5. Aivan ihania kuvia! Oot tosi kaunis =)

    VastaaPoista
  6. ihanat shortsit♥ millä muuten muokkaat näitä sun kuvia?

    VastaaPoista
  7. Upeita kuvia! Jatka samaan malliin.

    VastaaPoista
  8. Meeri; kiitos! joo, mä rakastan niitä :)

    Riikka; kiitti, ja ihan simppeliä tollanen kukkaseppele on tehdä, samalla lailla kun voikukistakin :-)

    iidaemilia; heh iso kiitos isosta kohteliaisuudesta! :):)

    ananasq; kiiitoos :)!

    sonjai; oihh ihan hirmusti kiitos (:(: kukkashortseista mäki tykkään kovasti!

    Sofia; hah mun hiukset on tällä hetkellä katastrofi, kato ny tota lovea tossa vasemmalla puolella!:D

    Alisa; hiii nii kiitos :)

    karoliina; pah, no kiitos kaunis :>

    Marilina; niin on♥ photoshopilla muokkailen.

    Venla; kiitos! yritän, nyt on ollu vaan vähän muut asiat mielessä eikä oo riittäny luovuutta valokuvaukseen.

    VastaaPoista
  9. Mun sydän hakkaa näille sun kuville, ah niin upeita! :)

    VastaaPoista
  10. aaaivan tosi upeita kuvia! vau vau :-) ihanat noi sun hiukset!

    VastaaPoista
  11. vaau, ihania kuvia! Tollaset shortsit kelpais mullekkin (:

    VastaaPoista
  12. Mäkin haluisin oppia tekemään tommosen seppeleen ! :-D ihan superihania kuvia, tykkään sun blogista kovasti !

    VastaaPoista
  13. tutun näköset pöksyt :--) söpö !
    J

    VastaaPoista
  14. Tosi ihania kuvia! ;)

    http://superelinam.blogspot.com/

    VastaaPoista
  15. Taas kerran oot yks kaunokainen! Onko sulla muuten työt jo loppu vai käytkö vielä jossakin? :-)

    VastaaPoista
  16. Anonyymi; ohhoh, nyt oli aika imarteleva kommentti, kiitos! :)

    jenni; hii vau kiitti ja hiukset ei oo niin vau :)

    jasu; heh, kiitos (:!

    Larissa; osaatko tehä seppeleen voikukista?:D ihan samalla tavalla! ja iso kiitos :)

    Faltus; oo thankss :):):)

    JT; haaa omistatko samanlaiset jee 8) ite!

    elinam; voi kiitos :-)

    Heta; pahhh eenkä.. :) täl hetkellä en oo töissä, elokuun alussa meen viikoksi/pariksi töihin sinne missä olin alkukesästä. huomenna mul on kyl uus työhaastattelu ;)

    VastaaPoista
  17. Aijaaaa, no onnea sinne sitten! :---)

    VastaaPoista
  18. Wau ootpa upee ja kaunis nainen!! Ja tosi kiva blogikin!

    emmissa.blogspot.com

    VastaaPoista
  19. Emmi; haha no kiitos kovasti :'D!

    VastaaPoista