17. heinäkuuta 2011

TYKKIMÄKI

IMG_7721
IMG_7676
IMG_7717
IMG_7712
IMG_7682
IMG_7685
IMG_7650
IMG_7689
IMG_7695
Untitled-1 copy

Tänään mulla ja Jerellä oli VIHDOIN yhteistä aikaa tehä jotain  kivaa, joten keksittiin mennä Tykkimäkeen jee. Minä huvipuistolaite kammonen huvipuistossa..eihän siinä ollut mitään järkeä, mut otin kaiken muun ilon irti muun muassa eläimistä koska oon tosi eläin rakas ♥ Jeren aikahan oli enemmän kuin pitkää kun mä vaan kykin silittämässä ja syöttämässä lampaita lasten seasse hih. Mut kattokaa nyt noita kilivauvoja :3 Alunperin suunnattiin koko tykkimäkeen noiden jäähilejuomien takia ja ne oli kyllä tosi keinotekosen makusia, petyin.

Itsehän edustan taas kuvissa mut ajattelin et ois kivempi jos täs postauksessa näkyis eläinten lisäks pari ihmistäkin. Nyt mulla ois aikaa panostaan hiukka siihen minunkuvat-puoleenkin (:-D), ainoa vaan että kuvaaja puuttuu. Yritän keksiä jotain :-)

Mukavaa eläinhuvipuistokesää teillekkin, huvipuisto kuuluu kesään (ja hattara huvipuistoon jota en ite kyllä ostanu höh ), käykää ihmeessä ellette oo jo käyny! :) 

(Jos joku huomasi niin kyllä, leikkasin ja pilasin hiukseni, oon ylpee itestäni) 

19 kommenttia:

  1. Just katoin ennen kuin luin tekstin ja ihastelin kuvia, että ompa ihanat ja piristävät hiukset! Musta noi ei ollu mikää virhe, ihanan kesäset! :-)

    VastaaPoista
  2. Heta; no en kyllä tiedä, oon ihan pulassa näienkaa.. yritän viel pelastaa näit jotenkin, jos sit itekki tykkäisin vähä enemmän :-) mut kiitos jokatapauksessa!

    VastaaPoista
  3. kuinka hieeenoja kuvia! en kyl nää sun hiuksissa mitää pilalle mennyttä:)

    VastaaPoista
  4. mitäää, noi hiuksethan on just söpöt ja jos sua ahdistaa ni nopeestihan ne kasvaa takas! :)
    T

    VastaaPoista
  5. Saana; kiitos! :) ja kyllä niissä on koska leikkasin vanhingossa toiselle puolelle loven joka on n11cm lyhyempi kun muut hiukset :-D se liuhuu itseasias tossa vikassa kuvassa.

    JT; no totuus tossa tulikin jo, ois ihan söpöt ehkä ilman sitä lovea :) alotin jonkun ravintolisäkuurin minkä pitäs nopeuttaa kai hiusten kasvua!

    VastaaPoista
  6. ihan kiva tukka sulla on nytte! :-)

    VastaaPoista
  7. vau upeita kuvia! ihanan värikkäitä!!!

    VastaaPoista
  8. iiida; ihan kiva, ennen oli tosi kivat :-)

    Saga Nicole; hiii joo tykkään väreistä kiitos!(:

    VastaaPoista
  9. Peppi & Larissa; kiitos hirmusti, ihana ja ilonen oli päiväki! :)

    VastaaPoista
  10. täää sun blogis on aivan ihana ja sun kuvat on aina tosi ihania ja värikkäitä!(= mikä kamera sulla on ku noin ihania kuvia tulee?

    VastaaPoista
  11. Anonyymi; voi kun piristäviä sanoja kiitos :):) mulla on canon 400D mut kuvien käsittely vaikuttaa enemmän väreihin kun mun kamera. mun kamera ottaa ihan tavallisia kuvia :)

    VastaaPoista
  12. Sulla on aivan upeet hiukset! Toi oranssi väri on toi söpö :3
    Oot tosi luonnollisen kaunis ja nää sun blogin kuvat = ♥. Ku löysin tän nii oli pakko selata kaikki postaukset läpi :)

    VastaaPoista
  13. Anonyymi; en sanois enää näit hiuksia upeiksi, mut sun sanat oli upeita iso kiitos niistä :') ♥

    VastaaPoista
  14. sulla niin siistejä kuvia ja muutenki niin siisti blogi!! tykkään :)))

    VastaaPoista
  15. valtsu; haha ilo kuulla et on niin siistii, kiva kiitos! :-)

    VastaaPoista