16. kesäkuuta 2011

Arvonnan voittaja on...

gojaneeve

Paaaljon paljon onnea Evelle :-) ! Otan suhun yhteyttä :)

ISO KIITOS viel kaikille osallistujille!  Teitä oli paljon, paljon enemmän ku osasin odottaa :) Tyhmää ku mulla ei oo varaa palkita teitä kaikkia seitsemääkymmentä. Ja mikä hassuinta, teidän noin 70osallistujan joukosta se yksi voittaja osui samalle paikkakunnalle mun kanssa. Taino ei nyt prosentuaalisesti niin hassua koska oli kouvolalaisia osallistujia monta muutakin. Jere toimi mun kanssa onnettarena :-)

Ihanaa kesän jatkoa kailille ja älkää olko möksmöks. Taino oon mä välil itekkin ollu hetkellisest ku en oo ikinä voittanu minkään blogin arvontaa :( Kysymyksiin vastaan varmaan kolmessa osassa, kiitos niistäkin!

2 kommenttia:

  1. ohhoh, ihan mahtavaa! :-D tää piristi kyl viikonloppua hurjasti :)) kiitos!

    VastaaPoista
  2. Eve; hii sulla oli tuuria, kiva kun piristi :) ole hyvä!

    VastaaPoista