19. kesäkuuta 2011

Hei te ihanat :-)

IMG_6869 – Kopio
IMG_6871 – Kopio
IMG_6840 – Kopio
IMG_6873 – Kopio
IMG_6845 – Kopio

Eilen söpöstelin vesisateen kastelemien kukkien seassa rusetti päässä. Oli vaan ihan mahtava fiilis kun aurinko alkoi heijastaa pilviverhon läpi sateen jälkeen. Se sateen jälkeinen tuoksu ja kaikki, aijai.

On ollut nyt vähän hiljaisempaa kun oon pitäny taukoa tietokoneesta. Asioin vaan mun pikku läppärillä pari kertaa päivässä pakolliset asiat. Syynä terveydelliset syyt, mun pää ei kai enää kestä tätä :-D
Oon silti kuvaillu paaaljon. Tai mua on kuvattu, mut myös mä oon kuvannut. Nytkin mulla on kuvaukset suunnitteilla kun mun kaveri vuosien takaa pyys mua kuvaamaan sitä. Tottakai mä kuvaan, rakastan sitä :) Tänäänkin otin ylppäri kuvia! Huomenna ilmottaudun (hiton kalliille) valokuvauskurssille.

Teitä lukijoita tulee ripotellen kokoajan lisää, wau. Haluisin tarjota teille parasta mahollista ja teenkin parhaani <3

21 kommenttia:

  1. voi miten ihana oot! niin sulonen(:

    VastaaPoista
  2. she and the pictures...are soo beautiful!! *.*

    VastaaPoista
  3. vautsi mikä kesätytsy!! Ja mitkä silmät!

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia !:) minne valokuvauskurssille ja paljon maksaa :)

    VastaaPoista
  5. alemmuuskopleksi iskee kun eksyy tänne ! söpöys
    Johku

    VastaaPoista
  6. Ami; hih :-) kiitos!

    Faltus; mmm so beautiful words.. THANKS<3

    Heta; haahah ;-D kesätytsy, hassu!

    Wilma-Jan; kiitti WIlma :) jos haen Kymenlaakson opistoon niin n.1400e , jos Lahteen kansanopistoon nii lähes kolmekertaa enemmän ilman asumista, hui. Mietin tässä paljonko sijotan koska haluisin myös uuen kameran.

    JT; elähän johku liiottele sielä, sinä oot meistä se söpömpi, for real!

    VastaaPoista
  7. aivan älyttömän ihania kuvia!

    VastaaPoista
  8. Sun kuvat on niin taianomaisia ja ihania jokainen! :-)

    VastaaPoista
  9. ääää en kestä miten ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  10. Muuten, aloin miettimään, että kuka/ketkä sulle näitä kuvia aina kuvailee? Ja harrastaako hän/nekin valokuvausta? :-)

    VastaaPoista
  11. Ida; iiks kiitos <3

    Peppi; voi kiitttooos :-)

    Johanna; wou, ai taianomasia, kiitti hirveesti :')

    Eve; sanon näin aina mut koita kestää!!

    Heta; Jere eli poikaystävä kuvaa mua suurimmaks osin ja se on käyny vaan mun antaman kamera kurssin :-) annan sille aina tarkat ohjeet miten rajata ym kuvat ja mä teen säädöt järkkäriin! mut on mun yks kaveri ottanu osan näist blogin kuvista ja se harrastaa kans kuvausta :)

    Riikka; kiitti Riikka :)

    VastaaPoista
  12. mikä banneri sul on:)?

    VastaaPoista
  13. eikusiis oho:D tarkotin tota teemaa niinku tai silleen tietkö?

    VastaaPoista
  14. Anonyymi; ööööh :-D siis tän ulkoasun teemaa vai? se on tuolta suunnittelutyökalun valikosta toi yksinkertanen.

    VastaaPoista
  15. Oot ihan älyttömän nätti! :---)

    VastaaPoista
  16. Mutteri; hah kiitos ihan älyttömästi :-)

    VastaaPoista
  17. ihan mieletön blogi sulla. ihania kuvia ja tosi paljon sain inspistä jo ensi lukemalta :)

    VastaaPoista
  18. pictureputtonen; ihan varmasti vastasin tähä kommenttiin jo kerran, mihin se on kadonnu :O!? no, oon edelleen silti hyvin otettu kiitos :-)

    Hanna; oon ihan sanaton! kiitos :):))

    VastaaPoista