21. huhtikuuta 2011

Today I don't feel like doing anything ♥

Bruno Mars - The Lazy Song (live)
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

En osaa kuvailla miten hyvällä tuulella oon! Nautin lomasta kaikin siamauksin ja yllä oleva biisi kuvaa tätä kaikkea ehkä täydellisimmin ♥ Kukaan ei vaadi multa mitään (paitsi äiti vähän), kukaan ei pakota mua mihinkään, voin hyvällä omallatunnolla vaan makoilla sängyssä ja paistatella auringossa :)
   Oon muuten kai kasvanut kii noihin farkkuihin, mut ne on vaan niin täydelliset. Oon nyt viimiset 3 päivää halunnu kovasti jo pukeutua minishortseihin, mut on ollut tuulista ja eilen jopa sateista :( Viikonlopuks on luvattu lämmintä ja silloin enään mikää ei estä mua! 

Sitten, mikä tää uusi lukija ryöppy on :o Oon täällä silmät pyöreinä tuijotellut tota lukua ja miettinyt mitä 90 lukijan arvoista on ihan tavallisessa tytössä. Oon liian iloinen, pelottaa. Kiitos kahdelle ihanalle tytölle ♥

12 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja kassi! oot kyllä lukijas ansainnut :)

    VastaaPoista
  2. Riikka; voi kiitos Riikka :):) niin kauniisti sanottu!

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia! :) näistä hehkuu niiin ihanan keväinen ja lämmin tunne :>

    VastaaPoista
  4. Milla; kiva että viesti välittyy! keväällä tekee mieli aina pukeutuakin tuollasiin hempeisiin väreihin ja unohtaa synkkä musta hetkeks :)

    VastaaPoista
  5. sul on aina päällä jotku kivat vaatteet, jotka sopii täydellisesti yhtee :) sul on tosin aina ollu niin :--) !

    VastaaPoista
  6. Amanda; phyyh en kyllä ite aattele noin ollenkaa et aina ois ollu, jokaisel on omat huonot hetkensä :D! mut kiitos :)

    VastaaPoista
  7. Miten niin ihanan kesäfiiliksisiä kuvia onkaan!

    VastaaPoista
  8. you have so pretty legs :)
    and i like your blog. <3

    xx, http://andthenimetyou.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Laura.; haha thank you so much :D:)

    VastaaPoista