26. tammikuuta 2011

Nothing to say





Kuvat ei liity oikeastaan mihinkään, jotain satunnaisia napsasuja vaan. Huulissa avonin  pinkkiä huulipunaa.
Mun pää lyö ihan tyhjää ja ajatukset on hukassa tai jumittuneina epäolennaisiin asioihin. En osaa enää nukkua öisin ollenkaa. Heräilen ihan pirteänä tai pahoinvoivana. Sen vuoks päivät menee yliväsyneenä; väkisin kahlatessa ja haukotellessa. Ajatus reilu viikonpäästä alkavasta lukulomasta yo kirjotuksiin ahdistaa jos nukkumiseni on tällaista! Pyörittelin mielessä että voisin lukulomalla nukkua päivät ja valvoa yöt, olis todella rauhallista opiskellakin :) Mutta ennyt sentään, pitää keksiä jotain muuta.

Sitten ihan muuta asiaa: Aika monesta paikasta oon lukenu että jos suoristusraudalla meinaa saada kiharoita aikaseks pitää omistaa sellanen pyöreä reunanen rauta. No, mä tossa eilen kokeilin ensimmäistä kertaa suoristusraudalla kihartamista ja onnistuin saamaan ihan nätit kiharat aikaan, ottaen huomioon että mun suoristusrauta on niin neliskulmanen kun voi vain olla! :-D Myönnän että se oli hiukan hankalaa. Laitan niistä ehkä kuvia tänne joku muu päivä kun oon nousut ensin täältä maan alta takaisin elämään.

6 kommenttia:

  1. Mullakin toimii tuo kihartaminen ihan hyvin omalla suoristusraudalla, vaikka se on kyllä niin neliskanttinen kuin vain olla ja voi! :D Mistähän tuo johtuu sitten, että "pyöreäreunaisella onnistuis paremmin".. Hmm

    VastaaPoista
  2. Jenpu; no kiva jos säkin oot saanu ihan hyvin onnistumaan :) hah :D se on varmaan jotenki et se pyöreä muoto (ja reuna) myötäilee jotenki paremmin sit kiharan muotoa tai jotain? :-D luulisin.

    VastaaPoista
  3. upeet huulet, onks sul tos jotain väriä, tosi kivan väriset! :-)

    VastaaPoista
  4. Wilma; siis huulipunaa on + mitä oon noit värejä säätäny koneella :)

    Milla; hii kiitos :-)

    VastaaPoista
  5. ihan upean ihania kuvia! sinä olet muutenkin niin kaunis :)

    VastaaPoista