27. tammikuuta 2011

And by the time that it was dark, you and me had something, yeah!



Tänään elämä on hymyillyt vähän enemmän ku viimepäivinä. Päänsärkyä lukuunottamatta. Lintsasin vähän aikasemmin itteni kotiin koulusta ja haettiin äiti vihdoin kotiin sairaalasta :-) Itse sairaala mua kyllä ahdisti niin paljon että laatta meinasi lentää vaikka jäin suosiolla autoon istumaan parkkipaikalle. Oon ihan liian sairaala kammonen. Myöhemmin tuli sitten syötyä vähän hese safkaa ja äsken kotiuduin lenkiltä jonka piti olla nopea ja lyhyt, mutta jäinkin suustani kiinni ja olin jäätyä pystyyn pelkissä legginseissä.

Tänään ton äänestyksen pitäis päättyä ja se määrääkin sitten seuraavan postauksen aiheen ;-) Kiva kun ootte antanu mielipiteenne! Huomasin vaan tänään että tosta on oudosti hävinny noita ääniä :o Luin yhdestä seuraamastani blogista, että hänel oli käynyt samoin, joten jossain on taas jotain häikkää ilmeisesti? Oon kuitenki seurannu tota äänestys tilannetta jatkuvast joten eiköhän siitä voittaja saada pienist ongelmist huolimatta selville :)

8 kommenttia:

  1. huh huh, alkopa tekee mieli ranskalaisia :-DD

    VastaaPoista
  2. Miks sun äitis oli sairaalas ?:O

    VastaaPoista
  3. toi paita kyl sopii sulle älyttömän hyvin ! :-))

    VastaaPoista
  4. Riikka; haha, hyvä että viesti välitty perille ;)

    Lotta; se oli leikkauksessa, mut ei mitään vakavaa:) tarkemmin en haluu tänne mun äidin juttuja selitellä.

    Wilma; mustaki se sopii tosi hyvin :-) oon pitäny tota aika paljon, ja nyt vast sain tänne siit ekaa kertaa kuvaa mun päällä (kun se on jo vähän venyny käytössä jne:D)

    VastaaPoista
  5. Joo, sairaalat on ihan kamalia! :D En oo oikeen ikinä tykännyt käydä niissä, jokin siellä on vaan sellaista ahdistavaa ja kammottavaa.. En osaa ees sanoa, että mikä :D

    Ihania kuvia muuten taas jälleen kerran, näitä on hirveen kiva katella (:

    VastaaPoista
  6. Jenpu; todellakin! jo se sairaalan haju ja ne tilat on ahdistavia, piikeistä puhumattakaan, joita tuntuu vilisevän siel :-D vähän harmittaa kun en ees pystyny menemää äitii kattomaan sinne sairaalaa kertaakaan :( tai siihen nyt liitty muutakin mut kuitenki.

    voi kiitos :) oon vaan alkanu kattomaan et noi kuvat näyttää jotenki tosi huonolaatusilla ku lataan ne täl bloggerilla. pitäis ottaa selvää millä muulla kannattais alkaa lataileen niit tänne :)

    VastaaPoista
  7. mä niin rakastan sun hiuksia! :)

    VastaaPoista
  8. Milla; :-) mä en rakasta niinkää, nää on tosi ohuet ja pitää nähä aika paljon vaivaa et ne näyttää joltain.

    VastaaPoista