15. tammikuuta 2011

I'm sitting on my floor and thinking what the hell I'm doing here






Tänään mulla on ollu tosi tyhjä olo. Tyhjyys johtuu kai siitä että oon yksin istunut kotona tän päivää ja istun kai loppu päivänkin. Oon ollut pari kertaa puhelin kädessä et soittaisin mun kaverille jota en oo nähny vähään aikaan ja ehottaisin et nähtäis, mut aneemisuus on ottanu vallan. Tykkään olla yksinkin.

Kuvissa näkyy kahdet pilkulliset sukkikset, jotka ostin h&mmästä EUROLLA. Aatelkaa 0,50e/kpl! Mun oikea koko on S ja noi on M mutta ei huomaa kyllä ollenkaan, just sopivat on. Siinä kävi vielä sillai että olin ostamassa noita jo heti joulun jälkeen ale viikolla kolmella eurolla mut sitte se vaan jäi ja nyt päätin käydä hakemassa ne sieltä. Tulin erittäin hyvälle mielelle kun hinta oli tippunu kolmanneksen :)

P.s. Kokeilin banneria mun kuvalla koska halusin siihen vähän jotain äksöniä pelkän tekstin sijaan :-) Tuntu ettei oikein mikään kuva istunut siihen.. Ootan kevättä/kesää innolla että saan otettua siihen jonkun kesäisen mun näköisen kuvan banneriksi! Ja 3 uutta lukijaa ♥ you.

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja tosi kiva blogi muutenkin!

    VastaaPoista
  2. Riikka; voi kiitos :-))

    märy; kiitti kovasti, mäki kävin tsekkaas sun blogin ja tykkäsin! tosi pirtsakka :)

    VastaaPoista
  3. Ootpas nätti:) Munkin on pitänyt monta kertaa ostaa tommoset sukkikset mut_aina_ne on loppu kun käyn hennesillä:(

    http://all-goodthings.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana blogi, ja oot ihan sairaan nätti tyttö :-) Lukijoita ollaan!

    Käys tsekkaa munki blogi ja liity lukijaksi jos kiinnostaa :--)

    http://marikasssblogi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. marika; ihana kuulla, kiitos! :-)

    Ja tottakai käyn tsekkaas sun blogin! :))

    VastaaPoista