17. tammikuuta 2011

I am wearing my lovely fur





Löysin tosiaan kaapin kätköistä mun (teko)turkiksen jonka ostin h&m:stä noin vuos sitten vanhojen tansseihin. En oo sitä juurikaan käyttäny sen jälkeen ja nyt taas tunsin päälle vetäessä miten unelma lämmin ja pehmeä se onkaan :-) Syynä käyttämättömyyteen varmaan että täällä sivistyksen ulkopuolella meidän ikäsille pojille ja varsinki nuoremmille pojille se tuntuu olevan suuri vitsin aihe kulkea turkki niskassa. Oi voi :) Kaulassa mulla roikkuu risti jonka oon itse tehnyt riparilla joskus aikoinaan. Se on seissyt tuolla laatikossa kolme/neljä vuotta ja nyt vihdoin tajusin tuunata sen sellaseksi, että se muisto voi roikkua mun kaulassa laatikon sijaan :) Ristin etusivut olivat kirkkaan punaiset ja naru valkoinen alunperin. Huomattavast käytännöllisempi mustana vai mitä :)

En meinaa pysyä housuissani kun ootan niin innolla koska postilaatikosta löytyy lappu jolla voin noutaa asoksen pakettini!! Jospa tänään... :a

8 kommenttia:

  1. oi kun kiva asu ! :-)
    (ps. oon vähän kateellinen tosta takista, upea!)

    VastaaPoista
  2. Ihana turkki ja toi clutch kans, oikeestaan kaikin puolin aika täydellinen asu!=)

    VastaaPoista
  3. Wilma; kiitti sulle! hah ;-)

    Essiktariina; itekki tykkään tost asusta paljo :) ja kiitos!

    VastaaPoista
  4. Vau, hieno asu :) Toi laukun kiiltävyys ja turkiksen pehmeys näyttää yhdessä tosi toimivalta!

    VastaaPoista
  5. Toi takki on niin upee. Mäki haluun tollasen. Muutenkin tosi söpö asu

    VastaaPoista
  6. minna; voi miten hienost ja osuvast sanottu, kiitos :-))

    Aino; kiitti sullekkin :) ja on upee joo! harmi ettei niit oo tänä talven näkyny oikein minkäänlaisii. tai ainakaa oo mun silmää sattunu

    VastaaPoista