14. tammikuuta 2011

My room

Lukijan toiveesta seuraavaksi vihdoin vuorossa mun huone postaus! Täällä ois todellakin paljo fiksattavaa koska tää on rempattu ties koska ja en oo tänne alkanu uusia huonekaluja yms hirveesti hommaamaan ( paitsi pieniä juttuja kuten tuoli, seinähylly) koska mahollisest jo tänävuonna kutsuu uudet tuulet ja muutan pois kotoa :) Ostan sinne sitten kaiken uusiksi. Kaikest huolimatta viihdyn tääl tosi hyvin mut toi ruskea seinä kyl pikkasen kammottaa mua. Oon verhonnu sitä julisteilla ym mutta sit luovutin ja oon opetellu tykkäämään siitä. Mutta nyt :








8 kommenttia:

  1. Haidi; kiitos!

    Olin näköjään unohtanu tosta yhen kuvan mut lisäsin sen nytten! :)

    VastaaPoista
  2. toi ruskee seinä on ainaki mun silmään kiva ja huone näyttää muutenkin tosi kodikkaalta ja ihanalta!:-)

    VastaaPoista
  3. ooi sulla on tosi ihana huone! :)

    VastaaPoista
  4. Wilma; oi kiitos, siihe kodikkuuteen oon pyrkinykki :):)

    Milla; kiitti sullekkin (-:

    VastaaPoista
  5. Oi ihana huone sulla ! :)

    http://insidemyhead-lotta.blogspot.com/ liityppäs lukijaks jos kiinnostaa:)

    VastaaPoista