30. joulukuuta 2010

We are all spinning on our heels






Karvareunus liivi ja musta pitkä tiukka paita Vero Moda, lyhyt neule Lindex, farkkukuvio legginsit ja niitti laukku Gina tricot

Tänään siis käytiin Jeren kanssa jälleen aleissa ja alejen ulkopuolellakin ja yllä olevissa kuvissa esiintyy kaikki ostokset, lukuunottamatta koruja. Korkkareita lähdettiin metsästämään mutta kotiin palattiin ilman. Tiiättekö milloin on pyllystä omistaa 35-36 jalka? Silloin, kun etitään korkkareita!! Kaikki avokas malliset 36, joita tänään sovitin, lonksuivat pienessä sirossa jalassani <3 No, näillä mennään. Sit ostin ginasta tollasen niitti laukun, joita on roikkunut siellä seinällä varmaan niin kauan kuin muistan. En ollut niitä pahemmin himoinnut missään vaiheessa. Nyt kuitenkin olen onnellinen uuden laukun omistaja, sainhan sen puoleen hintaan :-)
Kaupunki hengailun jälkeen menin mun kaverille Idalle moikkaamaan sitä ja sen vauvaa ♥ Idalla on siis chihuahua, tui tui. Ihan mielettömän lutunen! Sen nimi on Romeo♥
Hyvää yötä!

6 kommenttia:

  1. ihana toi eka kuva, toi karvaliivi sopii sulle ja oot muutenkin älyttömän nätti ! :-)
    dinskossa on yleensä tosi paljon korkkareita sirommillekin jaloille:-)
    ps.voisin adoptoida romeon vaikka heti!(vaihtaisin sen mun romeoon, joka on kani)

    VastaaPoista
  2. WIlma; :)) hyvä jos se popii mulle, koska mä rakastan sitä <3
    P.s. sori mut mä taidan olla adoptointilistalla ensimmäisenä ;)

    VastaaPoista
  3. Ainiin ja wilma kiitti tiedosta! ilmankos oon ollu niin tyytyväinen mun dinskon korkkareihin, vaikka ne ei ookkaan avokkaat mut silti! täytyis lähtä piipahtaan helsingis tai lahdessa :)

    VastaaPoista
  4. kyllä säkin mahdut adoptoitavaks:-D
    ja käy ihmeessä, nyt kun on alet niin osta vaikka useemmat samalla kertaa (niin mäkin teen) ja pian huomaat että sulla on enemmän kun tarpeeksi sopivia kenkiä;-)!

    VastaaPoista
  5. Oli pakko tulla samantien kurkkaamaan sunkin blogiisi, ja ihan pakko kommentoida heti ekana, et voi että mitkä hiukset omistatkaan! Aivan ihanat, oon ihan kade suorastaan:)

    VastaaPoista
  6. Jenpu; kiva ku tulit kurkkaamaan! :-) heh kiitti, onhan nää ihan kivan pituset jo mut en sit tiiä muuten onko nää niin ihanat :-D

    VastaaPoista