30. joulukuuta 2010

Yksineloa



Tänään olen elänyt paniikissa ja eristäytyneenä huoneessani! Jere tuli viime yönä mahatautiin ja nyt tässä "innolla" odotan koska mä olen uhri :-) Pyllystä tällanen odottaminen, mut toivon koko sydämestäni etten mä oo saanut tartuntaa (aika epätodennäköstä, sillä ollaan yhdessä 24/7 :D). Mahatauti on pahin painajaiseni. Tän kaiken takia meni myös uuden vuoden suunnitelmat vähä uusiksi..

Tänään on tullut siis hengailtua kotona, yksinelona. No apteekissa ja kaupassa kävin, kaupasta ostin muutaman pullon muumilimua sekä herra hakkaraista, joka on aw niin söpöä limua :) Niillä oon eläny tän päivän paria leipää lukuun ottamatta. Jalassa mulla on coolit ruotsin ginasta ostetut pöksyt ja toisessa pöksy kuvassa näkyy yksi koru eilisistä ostoksista. Pitäkää peukut pystyssä että pysyn terveenä! :)

10 kommenttia:

  1. woow mitkä housut, laita noista vielä isompi kuva ? :--))
    koita olla terveenä ja hyvää uuttavuotta;)

    VastaaPoista
  2. sun blogi vaikuttaa tosi kivalta! :) t.yks uus lukija :)

    VastaaPoista
  3. Wilma; joo voin laittaa vaikka heti seuraavaan postaukseen :-) yritys on kova ja kiitos samoin!!

    Milla; voi milla kiva jos tykkäät kiitti! oon aika otettu :')

    VastaaPoista
  4. sulla on kivannäkönen blogi, voisin jäädä seurailemaan! :)

    käy säki ihmeessä kurkkaamassa,
    http://mariannatuulia.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Marianna; kiitos kovasti ja tottakai käyn tsekkaamas :)!

    VastaaPoista
  6. voi kiitti! hyvää uuttavuotta sulle :)

    VastaaPoista
  7. Haidi hyvää uuttavuotta sullekkin :-)!

    VastaaPoista
  8. kivoja kuvia, ihana värimaailma! hyvää uuttavuotta :)

    VastaaPoista
  9. Riikka; kiitos ja sulle kanssa!

    VastaaPoista