21. elokuuta 2012

Menneen viikon kummasteluja.

Nimetön-1

Miksi herneenversot kasvavat niin nopeasti? Kasvavat aivan silmissä. Vasta 5 päivää sitten ne olivat ihan pieniä alkuja, mutta katsokaan nytten!




IMG_1408

Miten ihminen voi olla samaan aikaan niin surullinen ja niin onnellinen? Mun kaksi ykkös ystävää muuttaa toiselle paikkakunnalle, ja oon päässyt muistamaan heitä "onnea uuteen kotiin" -lahjoilla. Vaikka olen iloinen heidän puolestaan ja toivon heille onnea ja menestystä, samalla tunnen tuskaa koska tuntuu, että tallustelen kohta ihan yksin näissä maisemissa.




IMG_1418

Eikö itse tekemä unisieppari ole sieppaamaan pahoja unia? Seuraavalla kerralla etsin käsiini sen oikean intiaanin, joka on tehnyt siepparinsa pajurenkaasta, lankaverkosta ka oikeista höyhenistä. Tällä muovisella ei ole nähtävästi tehoa.




IMG_1394

Miten eläintä voi rakastaa niin mielettömästi, että se saa toisinaan enemmän suukkoja kuin oma poikaystävä? 




IMG_1430

Miten ihminen voi kaivata joitakin ihmisiä niin hirveästi, vaikka viime näkemästä on vain reilu kuukausi? Onneksi muistot heistä muistitaululla pitävät ikävän siedettävänä.



Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.



P.S.
Pakko lisätä vielä todistusaineistoa siitä, että viime postauksen kuvissa mulla kyllä oli ihan vaatteetkin päällä :)

IMG_1381


7 kommenttia:

  1. haha se tosiaan näyttää siltä kuin olisit alasti tossa edellisssä postauksessa :D ja toi on tosi hieno toi itsetekemä unisieppari!

    leijonaametsastan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah joo! se oli ihan hauska illuusio mikä siitä tuli että ois naked siellä taulun takana mut mun oli pakko kyllä puhdistaa mun maine tässä asiassa kun ei oo mun tyylistä olla ihan niin härski :) ja kiitti!

      Poista
  2. Mä ostan aina semmosen kaupan valmiin kasvaneen herneenverson ja tapan sen abut puolessa päivässä.. Onnistuisinkohan jos juurtajakaen itse kylväisi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kyllä kävelet heti huomenna kauppaan ja ostat sen pussillisen niitä herneitä ja kylvät ite! Säästät paljon rahaa. Kasvaa tosi nopeesti ja helposti, ei tarvi edes paljoa valoa kasvaakseen (varjossa kasvaa kuulemma vielä makeampia). Ei siinä kai voi epäonnistua kun vaan muistaa kastella :)

      Poista
  3. Ihana blogi sulla oot tosi hyvä kuvaamaan !! :) Kuvaatko ite? Ja millä kameralle kuvaat? :)

    http://www.nopparelli97.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos heh :) kuvaan ite mutta sellasia en tietty missä ite esiinnyn, ne yleensä mun poikaystävä napsii! mulla on canon 60d :)

      Poista
  4. ihana raikas ja kaunis postaus ! : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista