21. kesäkuuta 2012

Ilta pällistely kauniissa maisemassa

patosilta
IMG_9476
patosilta2

Suoraan sanottuna tuntuu hirveän vaikeelta kirjottaa tänne mitään, kun on tuo tauko takana. Kaikki tuntuu niin tökeröltä. Siksi saattekin nyt kertoa mulle mitä haluaisitte mun postaavan! Kaikki pienimmätkin ideat otetaan vastaan :-) Lupaan kasata postauksen niistä simppeleimmistäkin kysymyksistä tai askarruttavista asioista.

Mutta muistan että joku joskus muinoin pyysi mua esittelemään mun kotikaupunkia ja lempi paikkoja täältä. Minähän oon kotosin täältä Kouvolan syrjä kylältä, jossa melkein kaikki tuntee toisensa, ja jossa kaikkea vähänkin erilaista tai poikkeavaa katsotaan pitkin katsein. Meidän kylän keskusta on maailman ankein eikä täällä oikeesti oo yhtään mitään, paitsi peltoa kun mennään vähänkin tuon ankean neliötiilitaloviidakon ulkopuolelle.

Mutta maalaismaisema on tosi kaunista ja luonnosta mä täällä tykkään! Sveitsistä asti oli yksi poju tullut tänne meidän maalaismaisemiin sen perässä, kun täällä on kuulemma niin kaunista :) Yllä olevissa kuvissa on meidän kylän "nähtävyys" patosilta, joka toimii monien lenkki polkuna, ala-ikäisten ryyppypaikkana (kaunis yksityiskohta ne viinapullot niin maassa kuin noihin altaisiin heitettynä tuolla) ja tällaisten pällistelijöiden kuin minä oleskelu ihailu paikkana. Tosi kaunis paikka mun mielestä. Kaunis varmasti muidenki mielestä, kun eräätkin miehet tulivat ihan veneellä paikan päälle katselemaan. Ei ehkä pääse kuvissa oikeuksiinsa kun maisema kuvat on säälittävästi otettu puhelimen panoraama toiminnolla, kun aurinkoki oli jo laskenu :-D

Voin esitellä tulevaisuudessa mun muitakin mieli paikkoja täältä, ja vähän tän meidän kylän ulkopuoleltakin, kun ne parhaat jutut löytyy sieltä.

Nyt niitä ideoita tulemaan! Ja hauskat jussit kaikille :-) Meidät on kutsuttu juhannukseksi oikein ladonpohjatansseihin, kivaa. Sain muuten teiltä ihanaa palautetta paluusta, kiitos hirveästi

4 kommenttia:

  1. äää!! on vaan niin ihanaa, että postailet taas!! ♥
    en oikeen tiiä mitään postailuideoita, kämppä/huone on aina kiva... niin ja ihan perusasuja/photoshootteja, koska ne on sulla aina niin ylikivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iih kiva kuulla :-) kiitos noistakin, näillä mennään!

      Poista
  2. Susta taas uusia asukuvia!!

    VastaaPoista