2. lokakuuta 2011

Moi, mulle kuuluu hyvää!

Cory Sipper - Hey Sunshine

syksy4
syksy2
syksy3
syksy
paita/top shop, vakosamettilegginsit/gt, kengät/topshop

Tosiaankin, mulle kuuluu hyvää! mutta tosi kiireistä. Kuvien värityskin kertoo että syksy on tullu ja oon nauttinu syksystä ihan älyttömästi. Oon ostanut laittoman paljon paksuja legginsejä, mutta noi kuvissa olevat vakosamettilegginsit on mun ehdoton rakkaus. Töissä perheen äiti vinkkasi niistä mulle :-) Ollaa ahkerasti pietty yhtä muunmuassa pukeutumis ja sisustus jutuissa, ollaan niin samanlaisia!

Mulla on monta muutakin syysasua mitä voisin esitellä teille. Aikaa kuvailulle on vaa niin hirveen vaikeeta löytää, niinkun ootte varmaan huomannu :-( Ne teiän postaustoiveetki on ihan jääny toteuttamatta vaikka ne mun mielessä pyörii melkein päivittäin. Käyn myös päivittäin bloggerissa ja oon ihmetelly miten te lukijat ootte pysyny noin kärsivällisinä, ootte odottanu ja odottanu. Lukijamäärä on seilannu vaan muutaman lukijan vaihteluina. Hämmästyttävää, kiitos!

Ainiin, paras juttu mitä tässä nyt pienen ajan sisällä on tapahtunu on se kun monki avas nettikaupan. Oli heti pakko laittaa tilausta tulemaa, koska tätä on odotettu!!

Toi biisi minkä heitin tonne alkuun on antanu mulle valtavasti voimaa. Siinä on vaa niiin paljon tunnetta. Voimia ja tunteita teillekin, kuulette musta taas pian :-)

28 kommenttia:

  1. apua, oot niin suloinen :-----)

    VastaaPoista
  2. vitsi toi eka kuva on ihana ! :--)

    VastaaPoista
  3. ihana olet! ihan superkivaa, kun postasit pitkästä aikaa :)

    VastaaPoista
  4. Vähänkö kivoja syksy kuvia ja oot kyllä tosi kaunis ! :) Sun blogias on aina tosi kiva lukee ja nää postaukset on aina niin kivoja. :)

    VastaaPoista
  5. ihanaa että sulta tuli taas postausta, tätä jos mitä on myös odotettu (monkin nattikaupan ohella :D) ps. näistä kuvista välittyy taas se sama ihana positiivinen tunnelma mitä yleensäkkin sun kuvista, oot tosi kaunis :-)

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia taas! Ja nuo kengät, tykkäään.

    VastaaPoista
  7. Ihanan syksysiä kuvia!(:
    Ei se haittaa vaikka et ehtis niin usein postailla. Hyvää kannattaa odottaa!

    VastaaPoista
  8. Sofia; iiks enkä :-)

    taru; kiva jos kolahti!

    Riikka; oii ihana kuulla, et vaan usko kuinka isolta askeleelta se tuntu postata pitkästä aikaa, se oli tosi vaikeaa astua :o

    veera; ihme että saan vielä tällasta palautetta, tuntuu tosi hyvältä kiitos :)

    Jassut; kiitoos (:

    Faltus; :):):):):)hih

    minna; hehee olipas hauskasti sanottu :--D iso kiitos ihanista sanoista :):)

    Sara; joo kengät on jotain ihanaa <3

    Venla; kiitos :) ois mikä kähteliaisuus kiitos siitäki vau :-)!

    VastaaPoista
  9. Jee kiva oli lukea/katsella sulta taas postausta ! :-) sun kuvat on aina niin upeita, kuten nytkin !

    VastaaPoista
  10. Larissa; hirmu kiva kuulla, ja oon perus suomalainen vaatimaton: noi kuvat on ihan tavallisia. tuntuu ettei oo aikaa panostaa vaikka haluais :( kiitos silti!

    VastaaPoista
  11. ihanan syksyisiä kuvia! tuli hyvä fiilis sun postauksesa (:

    http://leijonaametsastan.blogspot.com/

    VastaaPoista
  12. aaaaaaaaaaaaws, mitä kuvia!!! Love it <3 ai niin juu, liityin lukijaksi =)

    VastaaPoista
  13. ihania syysfiiliskuvia. oot niin sulonen! (:

    VastaaPoista
  14. ihanat kengät, ihania kuvia ja ihana blogi! selasin monta postausta taaksepäin ja tykkään ihan hirmuisesti :)

    VastaaPoista
  15. oot ihan älyttömän kaunis ja ihana blogi myöskin, jään ehdottomasti lukijaks :)

    VastaaPoista
  16. ihania kuvia taas jälleen kerran! :)

    VastaaPoista
  17. nättejä kuvia ja tooosi ihanat kengät sulla :) !

    VastaaPoista
  18. onks sulla joku ostettu kuvanmuokkaus ohjelma:) jos joo niin mikä? oon ite vaan ostamassa ja mietin et mikä ois hyvä..

    VastaaPoista
  19. noi kenkulit on super kivat:-)

    www.absolutelyenchanted.blogspot.com

    VastaaPoista
  20. hei miten saat noi kuvat tollee vierekkäin blogiin? muokkaatko ne eka jossain muualla, missä?:))

    VastaaPoista
  21. ikävä sua ja sun postauksia!

    VastaaPoista
  22. teeppäs pitkästä aikaa postaus! olis kiva kuulla mitä kuuluilee yms :)

    VastaaPoista
  23. Heippa! vastaan piiiitkästä aikaa kommentteihin. Käyn itteni kans kovaa kamppailua blogin tulevaisuudest mut nytte kai yritän ottaa askelta parempaa suuntaan..

    Kiitos ihanista kommenteista. Kyllä mä niistä tykkään vaikken oo vastannutkaan:-( ja noihin kysymyksiin: mulla on photoshop ja sitä suosittelen koko sydämelläni, sitä monet käyttää ja kun oppii käyttämään saa aikaan _ihan_mitä_vaan! ja photarilla oon nuo kuvat liittäny tollai vierekkäin :)

    Sydäntä lämmittävää kuulla että teillä on ikävä! mulla on ollu kans ikävä mun blogia (kuulostaapa hassulta), en tiedä mitä tälle tai mulle tapahtunu :-D täytyy selvittää!

    VastaaPoista
  24. IHANIA KUVIA ! ja sun banneris on aivan älyttömän sulonen !::)) sun hiukset on täydeellisen väriset !

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  25. heliii, postausta kehiin!!!! :--)
    Johku

    VastaaPoista
  26. mahdottoman ihania ja hienoja kuvia :) jatka ny ihmeessä blogailua

    VastaaPoista