10. elokuuta 2011

Syys ostokset
♥     palmikkoneule - suurta rakkautta

IMG_8262


Joo, oon ihan yber rakastunut tohon mun uuteen löllö palmikkoneuleeseen. Nään jo itseni käpertymässä siihen viileinä syys iltoina ja päivinä ja miksei aamuinakin. Tuli pari muutakin juttua ostettua kuten ginasta toiset perfect jeanssit. Vanhemmat lukijat ehkä muistaa kun ostin samaiset vaaleina ja kuinka tyytyväinen oon niihin ollut, kirjaimellisesti täydelliset.
 

IMG_8353 copy
IMG_8281
IMG_8347
Untitled-3 copy.jpg3
Untitled-1 copy.jpg1

Tossa näkyi kans muutamia uusia h&m home juttuja. Muuten mun kuulumisista niin tosi tylsää on mun elämä tällä hetkellä. Ensiviikolla alotan tosin työt uudessa paikassa ja ootan sitä innolla, mut nyt loman jälkeen oon ollu tosi väsyny tekemään töitä ja se näkyy naamasta. Kävin maanantaina pyörähtämässä lahdessa muissa merkeissä kuin shoppailemassa ja toivon että saisin sieltä vähän jotain äksöniä mun tylsään elämään ja arkeen.

Tää kaikki on vaikuttanu myös mun bloggailuun ja täl hetkellä oon ihan hukassa. Muutamat lopettaneet lukijatkin on huomannu sen, kai. Lukijoiden menetys tuntuu siltä että epäonnistun ja epäonnistuminen saa mun pään löymää ihan tyhjää, sitte alan liikaa yrittämään eikä se onnistu - epäonnistun taas. Ikävä noidankehä :(

Antakaa mulle parannusvinkkejä, postaustoiveita, ihan mitä vaan! etten taukoile liikaa ja vaan toista samaa vanhaa :-)
P.s. Tänään illalla tai viimeistään huomenna vastaan viimeiseen osaan kysymyksistä, vihdoin.

20 kommenttia:

  1. en tiiä ootko tehny tän, mutta jos muokkat sun kuvia jollai ohjelmilla niin millä ja miten muokkaat :) sellanen postausidea :)

    VastaaPoista
  2. mari; toi on itseasiassa toteutuslistalla! yritin sitä jo tässä yks päivä tehdä mut se oli niin monimutkasen olosta että luovutin.. yritän uudestaan :)

    VastaaPoista
  3. musta ois kiva lukea sun kotikaupungista ja kivoista paikoista siellä:) vaikka kahviloita, kirppareita, puistoja tai metsäreittejä.

    VastaaPoista
  4. Aika sama tilanne ku mulla noista lukijoista. Monet lopettanu lukemise vaik olin vaa viikon poissa... Postauksia mulla kyll riittää.

    Mut joku sellane kuvalline juttu sun lemppari jutuist :)

    VastaaPoista
  5. moikka, sulla on ihana blogi ja ihana neule ♥ mistä se on kotoisin? :--) neljäs kuva on i-h-a-n-a, mäkin haluan jonkun ison neuleen, johon kääriytyä syysiltoina :3

    VastaaPoista
  6. täydellinen toi neule! mistäs löysit? toivottavasti et pahastu jos esittelen hetken päästä samanlaisen omassa blogissani... ;D

    VastaaPoista
  7. miltsu; iiiihana idea, toi inspiroi valtavasti! tuut varmasti näkemää monta kivaa paikkaa täältä :)

    Sofia; mm, harmillisen pienet jutut vaikuttaa koska ihmisistä on tullu niin hektisiä ja vaativia kun blogeja on tänäpäivänä niiin paljon mistä valita. sen kanssa on elettävä - tai olla elämättä!

    Roosa; voi kiitos kovasti♥ neule on ginasta unohdin sen näköjään mainita :) hommaa ihmeessä oma, on se niin mukava!

    Ella; ihan ginasta on neule :-) heh en pahastu ollenkaan! luin vasta sun blogista miten himoitset tollasta ja mun pitiki tulla vinkkaamaan että ite hommasin vasta gt;stä :')

    VastaaPoista
  8. ihania noi!! ♥♥

    jaa en kyl nyt muista yhtään mitä oot viime aikoina tehny, ku on mieletön päänsärky :D ööö... huonepostaus, videopostaus? tai sitten semmonen top 10 suosikkivaatteet :)

    VastaaPoista
  9. Ihaniaihania ostoksia♥ tykkään sun blogista niin paljon, ilostun aina kun huomaan että sulta on tullu postaus :-)

    VastaaPoista
  10. Riikka; kiiitos♥ :) haha ei hätää, noi oli ihan hyviä ideoita kiitos paljo :D!

    Riikka; nii onnnn :--)

    Larissa; hii kiitti:):) kiva kuulla tollasta palautetta, sitä postaakin paljon mieluummin ku tietää että ilahduttaa sillä edes yhtä :)

    VastaaPoista
  11. mulla on kans tollaset ginan perfect jeansit ja oon samaa mieltä, ne todellaki on täydelliset ! <3

    VastaaPoista
  12. Sofia; no niin on! silloin joskus maksoin noista vaaleista 60e ja se vähän kirpas koska ne oli "vaan" ginan farkut, mut oli kyllä sen arvoset 100% ;-) nyt noi makso vaan viiskymppiä haha

    VastaaPoista
  13. no en kyllä oo lähdössä mihinkään, tää on yks mun lemppareista ja tulee aina hyvä mieli kun huomaa että on tullut uus postaus :-) ja tuskin sellasta tunnetta tulis, jos merkintöjä ilmestyis pari kappaletta päivässä ;-)

    VastaaPoista
  14. ihana toi neule, taisin kattoa samaa ginassa toissapäivänä mut en kerinny sovittaa...

    VastaaPoista
  15. Mieki kattelin tota raidallista paitaa ginasta , mut tulin siihen tulokseen että ehkä mulla on jo ihan tarpeeksi raitapaitoja. Sitkun oot alottan siel uues työpaikas nii voisit tehä siint jonkulaisen postauksen :)

    VastaaPoista
  16. Sanna; ooooi sanna oot ihana :)! ♥

    karoliina; jep ihana on, käy ihmeessä sovittamas paremmal ajalla!

    Tiiuska; heh! mäki vähä epäröin ku toi on jotenki hölmön mallinen mut oli niin halpa alesta että oli pakko. jooo voisin kyllä! niien talo on kun sisustus lehdestä joten ilolla sitä tääl esittelisin mut jos lapsia meinaan ja joka tapaukses muutenki mun pitäis kysyä heiltä lupa saanko julkasta tääl kuvia niiltä :) en tiiä salliiko he sen tietyistä syistä :)

    VastaaPoista
  17. oi mitä vaatteita... tänneki kelpais! ♥

    VastaaPoista
  18. hiii iihana neule! tota ei taia saada ginan nettikaupasta? :--( ps mikä koko toi siun neule on? :--D

    VastaaPoista
  19. Peppi; hihii eikun shoppailemaan :):)

    Kerttuli; nii onon! ei taida joo höh :( xs on mun neuleen koko

    VastaaPoista