18. elokuuta 2011

Hiljaisuus..

IMG_8397

..joka jatkuu ja jatkuu. Täl hetkellä musta tuntuu että mun on turha edes yrittää tätä bloggailua, vaikka haluaisin tosi tosi kovasti. Teen kahta työtä samaan aikaan ja lauantaina alotan vielä opiskelut Lahdessa. Kaksi työtä sen takia koska edellisestä työpaikasta mulle tarjottiin hommia niin pitkäksi aikaan kun vaan ikinä jaksan tehdä, ne ei ois millään halunnu että lopetan - varsinkaan lapset. Ja niien lasten takia sinne jäinkin uuden työn rinnalla, kiinnyttiin kaikki niin kovasti toinen toisiimme :)

Uudessa työpaikassa on vähän erilaiset kuviot; jatkuvaa vaipan vaihtoa, itkua, lasten perään katsomista ja leikkimistä. "Vanhassa" työ paikassa kaikki pyörii kokoajan television ja videopelien ympärillä kun taas täällä uudessa ei edes omisteta televisiota. Vanhan työpaikan lasten kanssa syödään mitä sattuu ja käydään kaupungilla Hesestä hakemassa roskaruokaa ja uudessa valmistan lapsille luomuruokaa, maidotkin haetaan viereiseltä lehmätilalta. Niin erilaista!

Oon siis tosi väsynyt, toooosi väsynyt. Enkä ehdi miettimään edes miten pukeudun koska töihin pukeudun mukaviin vaatteisiin ja sellaisiin jotka saavat likaantua. Illat nukun päikkäreitä. Odotan kyllä Lahdelta paljon, haluan tutustua siihen kaupunkiin ja toivon että se vähän rentouttais mua ja mun elämää, matka on vaan sinne pitkä. Odotan kanssa sitä kipinää että saan tänne jotain järkevää aikaseksi, tää rumba vaan ei anna aikaa edes kuvailuun, eikä kukaan ehdi kuvata mua. Maltattehan, ymmärrättehän, en mä teitä oo hylkäämässä. Ajattelin vain valoittaa tilannetta :)

8 kommenttia:

  1. Minkä pitunen sä olet?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi; varmaan noin 168cm :-)

    VastaaPoista
  3. hei pääsit siis johonkin opiskeleen, onneks olkoon! :-)

    VastaaPoista
  4. Voi tiiän hyvin mimmosta lasten kanssa on, vaikka ne oliskin helppoja ja viihtyis niiden seurassa tosi hyvin, niin silti on päivän päätteeks ihan poikki! Ihan ymmärrettävää, älä siis stressaa tästä blogista :)

    VastaaPoista
  5. Sanna; joo pääsin, en tiedä oliko järkevä ratkasu tähän työn ohelle kuitenkaan :-D kiitos!

    Heta; myötätuntoa, ihanaa, oot ilmeisest itekki ollu lasten kans tekemisis :) yritän olla stressaamatta, väkisin vaa vähän stressaan koska haluisin saada jotai aikaan.. mut kiitos Heta ihanast kommentista!

    VastaaPoista
  6. Hyvää syntymäpäivää ! Koita työnteolta ja opiskelulta löytää aikaa synttäreiden juhlistamiselle :)

    VastaaPoista
  7. Tiiuska; heh kiitos tiia :-) empä mä näitä taida jaksaa (tän kaiken ohella) paljoa juhlistaa, mennää tänään luksulle syömään siinä se :---D ainiin, ostin mä mulle itelleni synttärilahjaks extrasuper paksut termopeitot ja ne ilahduttaa kovast<3

    VastaaPoista
  8. sulle on tunnustus mun blogissa, käy katsomassa! :)

    VastaaPoista