6. kesäkuuta 2011

Ylioppilas

kjkj copy
IMG_5974

Ylioppilasjuhlat tuli ja meni! Huh mikä härdelli on takana.. mut silti pitäs viel jaksaa! Juhlat meni ihanasti ja päivä oli ihan varmasti ikimuistonen :-)

Tänää mulla oli ekat pääsykokeet ja on nyt täälläki pakkoa ihmetellä miten pieni voi maailma olla. Törmäsin valintakoe tehtävien välissä koulun käytäväl Johannaan ja menin lievään shokkiin. Niin hassua törmätä tollasessa paikassa ihmiseen jota on seurannu netin kautta ja vielä että Johannan ja Tiian blogi on yks mun lemppareita :)

Mulle tuli viime viikolla paketti postista ja sen sisältöä näkyy täällä ihan lähipäivinä. Nyt huilaan ja kaheksalta ajan takasin kouvolaan kattomaan pääsinkö jatkoo ekan koepäivän jälkee!

21 kommenttia:

  1. toivottavasti shokki ei ollu negatiivinen :-D hehee
    J

    VastaaPoista
  2. JT; Johanna ei ollenkaa :-D jotenki se oli vaan niin hassuu heh :) mun piti kysellä sult viel kaikkee kivaa mut sit hävisit!

    VastaaPoista
  3. noku sinä lähit johki hiihtelemää ja yritin infota äitiä, ettei mun auto hajonnukaa :-D mut kenties huomenna nähää, jos pääsen sinne enää.... -.-

    VastaaPoista
  4. JT; haha :D hii nii ite en varmaan pääse, mut oon siel silti huomen koska sit meen viestinnän kokeesee :-) mut hei et oo enää kouvolas vai, näkeeks ne tulokset jostai muualtki ku sielt koulult :o

    VastaaPoista
  5. aijaa, mun kaverikin menee sinne! mut mitäs jos pääset, mite voit olla kahessa paikassa samaan aikaan :o en oo, mut mun puolesta käydään tsekkaamassa lista ovesta :-)

    VastaaPoista
  6. mun mielestä tälläset kuvat on paljon nätimpiä kun ne valokuvaamossa tasasta taustaa vasten otetut kuvat, tälläsen mä ainakin haluaisin kiitoskorttina! :>> niin, ja toi mekko näyttää myös hyvältä. kokeilin sitä samaa Lindexillä vuosi sitten kun etin mekkoa omiin ylppäreihin, mutta mulle se ei istunut ihan noin hyvin :)

    VastaaPoista
  7. JT; no en voikkaa olla, mun pitää sit vaan valita kumpaa meen, vähä hölmöö :( aa okei :-)

    Sanna; joo oon ihan samaa mieltä, siks en halunnukkaa valokuvaamoo, mul on jo tarpeeks jäätävät rippikuvat tuol hyllyssä sieltä :-D ja kiitos :) toi on taas mun mielestä harvoja mekkoja joka istuu mulle, tai ei toikaa ihan täydellisesti.

    VastaaPoista
  8. voi oot niin sulonen noissa kuvissa!

    VastaaPoista
  9. Oi ihania kuvia, oot niin kaunis! :-)

    VastaaPoista
  10. Oi oot tosi kaunis ja aivan ihana mekko! Ja paljon onnea kans lakin johdosta! :-)

    VastaaPoista
  11. oot hurjan soma! ihanat kuvat susta otettu <3

    VastaaPoista
  12. oho, no kerro sitten mitä päätit :-)

    VastaaPoista
  13. Oooh iloinen ylioppilas ja paljon onnea! :)

    VastaaPoista
  14. Sanna; iiks ai oon kiitos :-)

    Johanna; kiiiiitti paljon Johanna!!

    Eve; iiiiso kiitos :) sustaki tulee hirmu kaunis ylioppilas sitte parin vuoden päästä (en tarkota et oisit ruma nyttekkää!:D) :):) ei meijän lukiosta muita tuukkaan ku kauniita hah

    Larissa; tupla kiitos :)!

    kaisa; kiitos kaisa<3 ihana idea on ainaki kuvissa, toteutus ei ihan niin koska äiti oli kameran takan mut annettakoon se anteeks :) ihan hyvin se onnistu mun "vaikea käyttösen" kamerankaa :D

    JT; no en päässy enää jatkoo niinku arvasin :(:) pääsitsä ku siel oli joku Johanna? :-) eli meen huomen viestintää.

    Sanni; vähän väsyny ylioppilas jo tossa vaiheessa mut tositosi ilonen kyllä joo :) kiitos!

    VastaaPoista
  15. voi harmi :/ mä pääsin! mut onnea huomiselle :-)

    VastaaPoista
  16. JT; hiiii onnee ja kiitti sitä tarviin! mehän palloillaa sit taas samas rakennukses ku se viestintäki on siel :-)

    VastaaPoista
  17. ainiiin joo, no jos vaikka törmättäis ni vois jutella lisää <:

    VastaaPoista
  18. illalla aina väsyttää :) kaiken sen onnen jälkeen

    VastaaPoista