1. kesäkuuta 2011

Tuulen viemää

IMG_5443
IMG_5451
IMG_5446
IMG_5450
Surullinen murmeli

Mun laatikoiden perukoilta löytyny bershkan takki sai kyytiä, kun kekkasin käyttää tuulta hyväkseni kuvissa. Ei tarvinnu kun päästää irti takista, niin tuuli nappasi sen mukaansa :-) Harmitti, kun en omista leijaa, koska ois ollu mahtava leija keli.

Tänää mulla on kaverin valmistujaiset ja oon vielä ihan pihalla mitä puen päälle. Mun kamera meni sinne lainaan juhlien ajaks ja kyllä on köyhä olo kun mun mussua siellä viedään, en osaa olla ilman kameraa! Ehkä pääsen itekki ottamaan ohjat käsiin jossai vaiheessa kun sinne juhliin oon kerta menossa :-)

On enää pari päivää mun omiin juhlii ja en lupaa että tuun tänne enää päivittelemää ennen sitä, on nimittäin aika kiireinen aikataulu. Hauskaa loman alkua kaikille!

14 kommenttia:

  1. Heei menikö kirjotukset hyvin? 8)
    T

    VastaaPoista
  2. JT; Meni ihan hyvin tai sanotaako et meni mun tasosesti! melko M painoitteinen (tosin oli sinne yks odotettu A:kin eksyny joukkoon :s:D). en ois ainenkaa parempaa oottanu ja nytki tuli jo itseasias vähä yllätyksiä parempaa suuntaan :)

    Miten sulla meni? oletetusti hyvin ja paremmin kun mulla! :D

    VastaaPoista
  3. No oho! Ootpas hyvä:> Mulle tuli sen sijaan huonoja ylläreitä. Äikkä laski C:hen ja matikkakin jäi C:hen. Et mulla taas aika C-painotteista! :) Onneks sentään oli yks E ja M.
    Tiia

    VastaaPoista
  4. Meinasin kans kysellä miten kirjoitukset menivät sulla , mut joku ehti mua ennen. Ois myös kiva jos kertoisit jotain sun tulevasta työstä, ei tarvi kerto paikkaa yms jos et halua :)

    VastaaPoista
  5. JT; :) no hyvinhän sullaki! toi E on ihan huippu, mul ei ollu kai mikään lähelläkää E:tä, kaikki just siinä M:n rajalla :-D

    Anonyymi; Heh :) ai siis tarkotat kesätyöstä? oon menos kodinhoitajaks ja sitte myyn+pakkaan mansikoita yhel mansikkatilalla. kodinhoidos oon samal niinku lapsen vahtina :) voit kysyy tarkemmin jotain jos kiinnostaa!

    VastaaPoista
  6. oi miten ihania kuvia! oikeesti nää on niin ilosia et mun päivä piristy ja tulin paremmalle tuulelle:)

    VastaaPoista
  7. sussu; oiiii kun ihanasti sanottu, kiva et mun vaatimattomat räpsyt herättää jotain tunteita muissa! :) kiitos :)

    VastaaPoista
  8. oi toi kesätyö kuullostaa kyl aika kivalta . Siis olet ja siivoilet ja laittelet ruokaa ja hoitelet lapsia jonkun ihmisen kotona? vai onko eri paikkoja . Itse olen myös lapsirakas ja eikä kotityötkään ole niin kamalia. Mistä bongasit ton työn?

    VastaaPoista
  9. Anonyymi; Se on munki mielestä kiva! ja joo just jotain tollasta :) oon vähän niinku äitinä siellä ku vanhemmat on töissä, eli niien kotona ja yhessä paikassa vaan. Niien koti on todella iso (paljo siivottavaa huh!) ja hieno ja perhe on tositosi mukava joten must on tosi kiva mennä sinne :) Mol.fi sivustolt näin ilmotuksen tähä työhö. Aijemmin oon ollu myös pelkästään lapsenvahtina ja sen ilmotuksen näin lehdestä. Kannattaa olla silmät tarkkana ja seurata eri palstoja jos vastaavat hommat kiinnostaa :) Ja eikö sellasiakin ilmoituksia voi jättää että ite tarjoutuu lapsenvahdiks/kodinhoitajaks ja muut voi ottaa yhteyttä tarvittaes? :D

    VastaaPoista
  10. oooi mä niin rakastan näitä sun blogin kuvia! rakkautta.
    ja mukavia juhlia!! :)

    VastaaPoista
  11. Onnea juhliin! ja piristäviä kuvia :)

    VastaaPoista
  12. aura hulda maria; Aw kun kiva kuulla, kiitoskiitos ja toivon kans et tulis mukavat juhlat! :)

    Sanni; Kiitos Sanni paljon :-)

    VastaaPoista
  13. voi ku ihana blogi sulla! ihania kuvia ♥ oli pakko jäädä heti lukijaks :-D

    VastaaPoista
  14. MARSKA; kiva kun tykkääät! :) hihi :-)

    VastaaPoista