23. toukokuuta 2011

Hengissä - ehkä

IMG_5107
toppi

Tossa viime postauksessa valittelin alkavaa flunssaa ja tulin sitte ihan kunnolla kipeäksi, eli siinä syy hiljaisuuteen. Nytkin tulin aika säälittävällä asialla; esittelemään vaan mun toppi ostosta (ja tietty selittelemään hiljaisuutta). Mun oli jostain syystä ihan pakko saada toi toppi ja jouduin ostamaa sen 38 koossa koska pienempää kokoa ei ollu :-D Noh, täytyy näyttää sille vähän ompelukonetta.

Sen lisäks että tulin kipeäksi niin puhkes myös asentohuimaus tähän päälle. Saan nukkuessa huimauskohtauksia kun kallistan unissaan päätä väärään suuntaan. Eikä valveillakaan oo helppoa. Ulkonakin sataa kaatamalla vettä. Nyt ei ole asiat hyvin.

Koitan kuitenki pysyä elävienkirjoissa ja keksiä jotain vähän jännempää kun oon kunnolla terve :-)

8 kommenttia:

  1. mulla kans flunssa + nielurisatulehdus iski lauantaina ja todellaki alkaa jo kyllästyttää tää kotona kykkiminen!

    mut tsemppii ja paranemista sullekkin :)

    VastaaPoista
  2. minna; Sitä tuntuu olevan nyt oikein urakalla liikkellä, kevätflunssaa siis :/ ja oon samaa mieltä! tänää ku oisin jo kyenny ulkoilemaan ni eiköhän tuu taivaan täydeltä vettä niskaan :-)

    Samoin sulle!!! :)

    VastaaPoista
  3. voi että olet niin kaunis ♥♥

    VastaaPoista
  4. Anonyymi; voi että kiitos kaunis :)♥

    VastaaPoista
  5. voivoi parane pian :--) ja oi tuo paita on tosi kiva! ja vitsit oot ihan pikku myy, miten suloinen ootkaan!

    VastaaPoista
  6. kaisa; yritän ja kiitti, mäki tykkään! :) hih, mun äitiki sano et näytän ihan pikkumyyltä :-)

    VastaaPoista
  7. Toi paita♥ oot tosi nättikin ! paranemisia, nyt tuntuu että on joku kaamee flunssa-aalto liikkeellä :/

    VastaaPoista
  8. Larissa; toi paita on ♥ kuhan saan siit oikean kokosen :D kiitos, joo, kaikki on vissiin kipeinä!

    VastaaPoista