14. toukokuuta 2011

Anna Ternheim - Shoreline ♥

hemppaoona 251
hemppaoona 277
hemppaoona 252

Täs toinen kuva satsi tän viikon kuvailuista ja siis Idan Nikonilla nääkin :)

Ite käyn täl hetkellä kovaa kamppailua nikonin ja canonin välillä. Oon pitäny itteäni pettämättömänä canonistina. Jo aikoinaa kun hommasin mun ekaa järkkäriä, iskä yritti kovast tuputtaa mulle nikonia, mut olin tosi ehdoton että haluan canonin ja sen sainkin. Nyt oon alkanu pohtia vaihtoa nikoniin, koska sieltä löytyis just sopiva kamera sopivilla ominaisuuksilla ja sopivaan hintaan mulle :) Mua vaan pelottaa etten pystyis omistautuun nikonille ja pettäisin canonin :-D Oon hupsu!

P.s. Toi yllä oleva biisi on rakkautta, rakastan ♥  

14 kommenttia:

  1. tosi ihanaia kuvia! jotenkin noissa on niin... nätti tunnelma :)

    VastaaPoista
  2. Riikka; oi kiitos :)

    Eve; voi kun kauniisti sanottu, kiitos :')

    minna; kiitos, superkiva kommentti!

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia, just ihana tunnelma!

    VastaaPoista
  4. Rakastuin totaallisesti sun tyyliin ja hiuksiin !

    VastaaPoista
  5. Ella; kiiiiiitos ella :)

    Larissa; heh, mitä tohon nyt snaois, kiva kuulla :')! piristit!

    VastaaPoista
  6. sanna; hii kiitti :-)

    JT; ää joo, kai mäkin siihen sitte kallistun! :):) ehkä.

    VastaaPoista
  7. voii nättejä kuvia sulla! upeita valoja ja sävyjä sun kuvissa :) ja bannerikin on ihanaihana :)

    VastaaPoista
  8. siiri; voi kun nätisti sanottu, kiitti paljonnn :):):)

    VastaaPoista