28. huhtikuuta 2011

Topshop

Photobucket

Sorruin taas tilaamaan topshopilta vaatteita. En ymmärrä, mutta tän kevään aikana oon kiertäny ginat ja h&m:t sata kertaa läpi, ja tuntuu etten löydä niistä enää niin paljoa kun ennen. Nettikaupoista taas löydän kaikkea. Aateltiin Jeren  kans lähteä pyörähtään myös Helsingissä, kun siellä on vähän laajempi tarjonta eri liikkeitäki :)


Mutta tällaisia juttuja tuli tilattua:

Photobucket

Aivan ihanat Moton korkeavyötäröiset farkkushortsit. Toi kuviointi on vaan niin kiva ja se tekee näistä erilaiset, persoonalliset :)


Photobucket

Sitruunan sävynen lyhyt t-paita, jonka etuosa on kerroksittain taiteltu jännästi. Kivan värinen kesään!


Photobucket

Ihanasti kuvioitu, mut ehkä vähän liiankin napapaitamallinen toppi. Tää on siis oikeesti tosi pieni, näyttää lastenvaatteelta.


Photobucket

Ja ihan täydellinen korallin värinen huulipuna. Koralli on niin nätti väri, sopii täydellisesti kesään ja musta tuntuu, että korallin värinen huulipuna tekee jokaisestä ihmisestä kauniin :)

Sellasta tälläkertaa :) Kysyin viimeksikin, joten kysyn nytkin, että mikä on sun suosikki ostoksista? :-)

Sitte vielä pahoittelut huonolaatusista kuvista. En ymmärrä, mitä laadulle tapahtuu kun pienennän kuvat valmiiksi oikean kokosiksi :( Ei ennen oo mun mielestä käynyt näin. En jaksanu palauttaa näitä alkuperäsiks ja muokata niitä taas uudelleen, joten saatte luvan kestää (en tiiä kyllä kestänkö ite:D)!

P.s. 101!!!!!!! :-)

18 kommenttia:

  1. mä tykkään eniten noista farkkushortseista, mutta kaikki vois löytää tiensä munki vaatekaappiin (--:

    VastaaPoista
  2. Voi miten sievät shortsit. :)

    VastaaPoista
  3. Aah mitä ostoksia! Nuo shortsit on ehkä mun lempparit (: kestikö muuten kauan ennenku nuo tuli postissa ja maksoko paljon postimaksu? :--) mustaki olis ihana tilata tuolta!

    VastaaPoista
  4. Ihanat shortsit, voi! Siis oon niin kauan ettiny täydellisiä rakkausfarkkushortseja, mutta ei vaan oo tullu vastaa! :/

    VastaaPoista
  5. JT; niin on!! ne on mun lemppari, tai heti ton huulipunan jälkeen, se on niin tyädellinen ja olin ettiny täydellistä korallin väristä huulipunaa :-)

    alisa; hii, kiva kun tykkäilet :):)

    Anonyymi; ne on ihan huiput :)

    Ella; heh :D ööh meni viikko+yks päivä siitäkun tein tilauksen, eli mun mielestä ihan nopee toimitus kun tulee kuitenkin ulkomailta :) oon tilannu ennenkin ja toimitusaika on ollu just viikon tai pari päivää päälle. postimaksu on 6 puntaa, eli noin 6,7e :) Tilaa ihmeessä!

    VastaaPoista
  6. Heta; Kiitooos :-) joo mäkin metsästin kauan ja nyt löysin kyllä sit tuolta aika kivat yksilöt :)) onnea metsästykseen!

    VastaaPoista
  7. noi farkkushortsit on kyllä ihan tosi kivat! ja korallin väristä huulipunaa on kyllä pakko päästä testaileen :-)

    VastaaPoista
  8. Sara; ne taitaa olla kaikkien lempparit :-) suosittelen kokeilemaa, se on kivan neutraali mut silti näyttävä väri :) tosi nätti ja kesänen!

    VastaaPoista
  9. Kuin ihana blogi! Rakastuin sun tyyliin täysin! Liityin lukijaks(:

    http://janinah-noboundaries.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. Janinah; voih, kiitos kiitos :-) !!

    VastaaPoista
  11. uu tekis mieli itekin ostella topshopista jotain. Just jotkut kivat farkkushortsit. Mut mitenhä ne koot siellä menee. Vastaako miten hyvin oikeaa ? :p

    VastaaPoista
  12. Eve; rohkeesti tilaamaan vaa :) koot vastaa mun mielestä ihan hyvin :) Mun koko on xs/s ni oon yleensä ottanu koon 6 tai joskus 8 tuolta, mut vähän kattonu vaatteen mallin mukaa. Noikin on kaikki kokoa 6 ja shortsit oli just hyvän kokoset! Kannattaa vähän kattoa vaatteen mallia ja miettiä sitten ettei jostain tykö istuvasta ota just ja just kokoa, vaan ottaa varman päälle esim koon isomman :) yhtä ihoa menevää mekkoa kiskottiin kerran siskolle kaksin käsin päälle, vaikka koko oli olevinaa oikea :D se oli kyl asokselta. vähänhän noi on arpomista kun ei voi sovittaa :)

    VastaaPoista
  13. ehdoton lemppari on toi toppi! tosi kiva ja ihanan värikäs:)

    VastaaPoista
  14. ihana mielettömän ihanat shortsit! :--)) loistolöytö, sanon mä. farkkushortsit on muutenkin niin ihania! vois näyttää vielä muutamille käyttämättömille farkuille vähän saksia ;-D

    VastaaPoista
  15. sussu; mäkin tykkään hirmusti tosta kuvioinnista :):)

    VastaaPoista
  16. Enya; niin on!! ja kiitos :) ihan totta, mäkin oon paljo tuunaillu vanhoista farkuista shortseja ja laitellu niihi niittejä ym :-)

    VastaaPoista
  17. jep! ja mitä kuluneemmat, sitä parempi 8---)

    VastaaPoista