12. maaliskuuta 2011

Kahvitauko


Niinkuin ootte ehkä huomanneet, blogin puolella on ollut hiljaisempaa nyt vähän aikaa. Siihen on hyvä syy: yo kirjoitukset. Tulinkin ilmoittamaan että blogi menee seuraavaksi 1-2viikoksi tauolle, koska yksinkertasesti aika loppuu. Korostan ettei mulla todellakaan oo minkään näköstä motivaation ym jaksamisen puutetta blogiin! Innolla postailisin normaalista, mut nää on toivottavasti mun elämäni viimiset yo kirjotukset, joten niihin pitää nyt panostaa. Kirjotusten jälkeen panostan taas täällä ja sitten mulla ei muuta olekkaan kuin aikaa, VAPAUS KOITTAA! :)
Oon tässä jo alkanut kuvailemaan toivepostauksia ja kokoan niitä pikkuhiljaa lukemisen ohella kasaan. Haluisin että kaikki ymmärtää tauon syyn :-) Käyn silti bloggerissa päivittäin, joten oon kuitenkin "tavoitettavissa" :D Seuraavat puoltoist viikkoa tulee olemaan mulle varmaan tosi raskaita, joten jokainen kommentti tulis piristämään!

Nähdääään! :)

10 kommenttia:

  1. Tsemppii kirjotuksiin, palaileppa sitten niitten jälkee kertoilemaanki vaikka miten meni :)
    Mulla kans oma blogi vähä tauolla ku mulla taas ei oo minkäänlaista motivaatioita :S

    VastaaPoista
  2. Lotta; kiitti hirmusesti, tsemppiä tarvitaanki! Todellaki palaan kertomaan ja palaan monien muittenkin juttujen merkeissä ;) mm minne se motivaatio on kadonnut :( mun motivaatio on tullut jäädäkseen! toivottavasti :)

    VastaaPoista
  3. Viisas päätös keskittyä kirjoituksiin! Nähdään siis viikon tai parin päästä :))

    VastaaPoista
  4. minna; kiva että mua ymmärretään :) näin teemme!

    VastaaPoista
  5. I saw some of your past posts!
    You are so beautiful. Your face is lovely, and I like so much your eyes and style!


    Follow me if you like ♥

    VastaaPoista
  6. Veronica; oh thank you so much!

    VastaaPoista
  7. ihana banneri ja muutenkin tosi ihana blogi! stemppiä kirjotuksiin :)

    VastaaPoista
  8. mari; voi kiitos:) ja kirjotukset ovat nyt onneksi ohi jo mun osalta! huh :)

    VastaaPoista