24. maaliskuuta 2011

Heipat pitkästä aikaa!

Olen palannut! Kirjotukset ovat nyt ohi mun osaltani ja oi miten helpottunut olenkaan. Oon stressannut niin paljon, että romahtaminen oli kyllä lähellä, mutta olin reipas tyttö ja ylitin mielestäni itseni :) Kokeet menivät vaihtelevasti ja odotankin sieltä kaikkea mahdollista A:n ja M:n väliltä :D (jos ymmärrätte noista arvosteluista).
Tässä kirjotushuuman rinnalla olen ainoastaan laiskotellut, dataillut, syönyt appelsiinihyytelöä ja tomaattistabasilika-keittoa, nukkunut paljon ja löytäny ihanan sävyisen huulipunan. Melko tylsää. Lupasin itselleni että nyt kirjotusten jälkeen saan unohtaa kaiken lukemani, hävitän silmistäni joka ikisen oppikirjan, monipuolistan ruokavaliotani ja ostan ihania uusia vaatteita!

Voisin tässä nytten esitellä yhden lempivaatteistani, nimittäin asokselta tilatun vero modan mekon/tunikan :) Harmittaa kun oon joutuntu seisottamaan sitä lähes koko talven vaatekaapissa, koska oon niin vilukissa, etten oo tarennut 3/4 hihoissa. Nyt sain kaivaa sen taas esiin ja ottaa käyttöön! :)






Sisko osti sokoksesta goshin kynsilakkoja kolmella eurolla. Tykkään tuollaisesta neutraaleista lakoista :) Tanja, kiitos lainasta! ;)

Pari uutta lukijaakin on ilmaantunut tauon aikana, jee! :) Nyt menen värjäämään järkyttävän juurikasvun.

11 kommenttia:

  1. wipii jes postauksia ! :--) mulla on huomenna vikat kirjotukset, VOI SITÄ RIEMUA! miks mä en oo stressannut oikeestaan yhtään...(tai lukenut kunnolla)
    J

    VastaaPoista
  2. JT; hihii on ihanaa taas postailla! koita jaksaa viiminen ponnitus, koska voin kertoa että UAAAAA tätä fiilistä kun ne on ohi :):):) ja oot päässy helpommalla jos et oo stressannu! mä stressasin+en myöskään lukenu :D kahteen viimiseen kokeeseen menin miltei lukematta, ja siellä sitte laskettiinkin et tuleeko nyt varmasti pisteitä sen verran, että läpi menee :)

    VastaaPoista
  3. hahaaa ! mulla OLI tavotteita joittenkin suhteen mut ne tavotteet on jotenki kummasti alentunu parilla-kolmella arvosanalla :--D matikkaa en ees menny kokeilemeen, kui säälittävä oon 8-)
    J

    VastaaPoista
  4. JT; haha :D siis ai mitä, jätit menemättä vai :o kai susta silti tulee nyt ylioppilas :)?

    Riikka; oijoi, kiitos :)!

    VastaaPoista
  5. ei nyt sentään, meinasin etten edes ilmottautunu sinne :-D oishan sitä voinu mennä edes yrittää, mut eipä jaksanu.. KAI musta tulee? 8)
    J

    VastaaPoista
  6. JT; aah aivan! :D tuleetulee :-)

    VastaaPoista
  7. Ihanaa, comeback! Ja toi vyö on ihan älyihana :)

    VastaaPoista
  8. minna; hii kiva kun tykkäät! :-)

    Riikka; pyhhyh! kiitos silti :)

    Ella; niin on, se on kivan yksinkertanen :)

    VastaaPoista