21. helmikuuta 2011

Topshop + salama






Mulla oli eilen nimpparit ja paras nimppari lahja oli ehdottomasti se, että mun pikkusisko tajus kokeilla meiän iskän Nikonin filmijärkkärin salamaa (joka on merkiltään kai soligor?) canonin järkkäriin ja NAPS, sehän toimi! Oon ihan fiiliksissäni kuvaillu vaan ja thank god en ehtiny tilata itelleni omaa lisäsalamaa, koska sain nyt tän käyttööni :) Tää on kyllä ihan mielettömän kokonen..

Toinen kiva nimppari lahja oli topshopin paketti, joka saapui tänään. Paketti sisälsi kuvissa näkyvät söpöt kukka sortsit, läpinäkyvän "safari"kauluspaidan ja bikinit jotka vilahtivat täällä aikaisemmin myytävänä ja onneksi sainkin ne myytyä liian pienen koon vuoksi, eikä tarvinut alkaa palauttelemaan! :) Uudet isommat laitan tilaukseen lähipäivinä. Aloin hiukka epäillä myös kauluspaidast luopumista koska se ei istunut pituuden vuoksi mun pitkään selkään oikein, mut se on niiiiin hieno etten vielä ainakaan siitä luovu.

Ihanaa viikon alkua teille ja oon iloissani uusista lukijoista! :)

6 kommenttia: