18. helmikuuta 2011

I was a princess


Tänään oli wanhojen päivä :) Mäkin sain leikkiä viimevuonna päivän prinsessaa omissa wanhoissani ja niinkuin lupailinkin, niin laitoin teille nyt pari kuvaa itsestäni siltä päiväältä. Kuvat ei oo kovin edustavia mun osalta, mutta mekko on valokeilassa! Tykkäsin kovast mun mekosta, joka tilattiin ruotsista erään porvoolaisen liikkeen kautta. Mekkoa metsästettii todella kauan, mut koskaan en löytäny sellasta mekkoa ku oisin todella halunnu. Ihana mekko ja päivä joka tapauksessa :)

P.s. Mun kuvien (ja sitä kautta blogin) taso on nyt mun mielest ollu vähän laskussa. Mun elämä ei oo täl hetkel parhaimmillaan ja mikään ei oo inspiroinu valokuvaamaan, vaikka ideoit löytyisikin. Kyllä täält noustaan vielä :)

7 kommenttia:

  1. Aivan ihana sun mekko! En malttais oottaa että itekki pääsen tanssimaan vanhojen tanssit :)

    VastaaPoista
  2. Laura; kiitos paljo :) no sitä kannataaki kyl oottaa! ihan mahtava kokemus :)

    VastaaPoista
  3. Hei vitsi mikä sattuma!! :D Tein just kans ite wanhojen postauksen!

    Voi miten ihanan värinen mekko, näytät ihan kuin joltain prinsessalta kun vielä tuo hiusjuttukin ja kaikkea :D

    VastaaPoista
  4. Jenpu; heh, joo! ja kiitos kiitos kiitos sullekin :-) kävin lukemassa sun wanhojen postauksen äskettäin ja tykkäsin sun mekost kovasti kaikessa sen yksinkertaisuudessaan :) ja jos multakin nyt kysyttäis, niin ottaisin sen tylliunelman ;)

    VastaaPoista