31. tammikuuta 2011

I'm the ice princess in my beautiful wonderland ♥






Teitä lukijoita on tullu nyt ihan pienen ajan sisään muutama lisää, ja ette tiedä kuinka iloinen ja yllättynyt oon ollu. Oon saanu paljon paljon kommentteja, enemmän kun osasin edes hiljaa mielessäni toivoa :) On ihanaa omistaa teidän kaltaisianne lukijoita, jotka ilahduttavat päivä päivältä mua enemmän ihanilla sanoillaan!
Oon niin hyvällä tuulella, että nautin lumesta, joka survoutui kenkieni sisään, kun pohrasin polvea myöten lumihangessa. Nautin puhaltaa lunta ilmaan ja katsoa kun tuuli nappaa sen mukaansa. Nautin myös pitää sormessani isoa timantti sormusta, jota pidin vuosi sitten vanhojentansseissa (josta tulikin mieleen, että tulevat vanhat varmasti jo jännittävät edessä olevaa koitosta, ja haluaisin myös tehdä postauksen omista tansseistani sitten kun on ajankohtaista, koska tykkäsin mekostani kovasti vaikkei se ollutkaan sellainen mistä olin kokoajan unelmoinut). Nuttikaa tekin elämän pienistä iloista

14 kommenttia:

  1. voi ettääää miten ihanii kuvia taas! =)

    VastaaPoista
  2. vau mitä kuvia! ja toi sun rusettipanta on ihan ylisöpö :)

    VastaaPoista
  3. Wilma ja kerttu; kiitos <3

    minna; kiitti, toi panta on mun ite tuunaama :)

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus, tästä tuli jotenkin tosi hyvälle mielelle! Ja kuvat taas niiiiiin kivaa katseltavaa, en kyllä yhtään ihmettele, että minkätakia sulle noita uusia lukijoita satelee! :)

    VastaaPoista
  5. Jenpu; kiva kuulla, et tunnetila välittyy ruudun sinnekin puolelle :') sun kommentti ilahdutti mua tosi paljon, kiitos :)!

    VastaaPoista
  6. sun blogi on kyllä just semmonen, että sulla on vähän ajan päästä lukijoita niin paljon, että saat nollan perään tohon nykyseen lukuun 8)
    J

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia jälleen kerran! :))

    VastaaPoista
  8. JT; apua, piti oikein lukea monta kertaa toi kommentti, oon aika otettu :D en osaa ite ollenkaan ajatella et asiat olis niin joskus :o jotenkin sitä menee eteepäin tosi vaatimattomana ja jalat hyvin maassa :)

    Mari K.; kiitos kaunis :-)

    VastaaPoista
  9. kauniita kuvia, tykkään erityisesti tosta viimeisestä :)

    VastaaPoista
  10. tosi kiva blogi sulla ja ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  11. sannero; viiminen on munkin lemppari!

    johanna; kiitti paljon!! :)

    VastaaPoista