27. joulukuuta 2010

ALEALEALE





Lähin tänään ihan riskillä ja hetken mielijohteesta taisteluhimon iskiessä alennusmyynteihin, hah. Tarkotus oli mennä vasta huomenna, koska lepo ois tehny ihan hyvää viel tän päivän eilisen kuumeen takia ja Jerellä(= mun poikaystävä, nyt se on saanu nimenki :) ) oli tänään tosi tiukka aikataulu. No, tuli kuitenki lähettyä kaikest huolimatta koska nopeat syö hitaat, ei siellä enää parinpäivän päästä oo ku jämät jäljellä! Ei ehditty olla kun tunti ja sillä aikataululla voitte kuvitella miten juoksin kaupasta toiseen ja haalin sylin täyeltä tavaraa valtavan ihmismassan seasta! Joo, ihmisiä oli PALJON. Pelkkä jonottaminen joka paikkaan vei enemmän aikaa kuin mikään ja oli hiukan kuuma!

Olin nyt tosi laiska ja jaksoin kuvata vain yhen ostoksen, ton yllä olevan löysähkön paidan ja se on Ginasta. Makso 10e puoleenhintaan :) Ei ensisilmäyksellä ehkä mun tyylinen mut uskon et opin käyttämää sitä. Sen lisäks ostin pari muuta juttua ginasta sekä parit kengät ja neuleen h&m:ltä. Niistä lisää heti huomenna!

Kävittekö te tänään aleissa kokemassa samaisia "kauhun" ja ilon hetkiä? Ja tarttuko mitää mukaan? :-)

P.s. Riikalla on menossa arvonta (: KLICK ja eikun osallistumaan!

4 kommenttia:

  1. mä kävin stadissa :-D oli mielenkiintoista, mutta aluks tosi rauhallista, kun olin keskustassa jo yheksältä :-P btw! mulla on arvonta mun blogissa, näin kun aleista palkinnon kävin hankkimassa :-D
    http://baskeripainentytto.blogspot.com/2010/12/arvonta.html

    VastaaPoista
  2. hei toi on yleensä hyvä taktiikka olla ajois! helsingis on varmaan ihmisiä kans riittäny! siel on kyl isommat tilat ku tääl kouvolas, on hiukka hankalaa liikkuu ku jono kiertää puolet kaupast :-D ja tiiätkö kävin ihan just äsken tsekkaas ton sun arvonnan mut en ehtin viel osallistuu :-) kiitos silti vinkist!

    VastaaPoista