9. kesäkuuta 2011

♥ :(

IMG_6106
IMG_6115
IMG_6099
IMG_6121

Sanomattakin selvää että ulkona on ihana ilma ja kesä on ihanaa ja aurinko on ihana ja kaikki on ihanaa

Joten mennään suoraan asiaan :) Kaikista ihaninta on se että näille muutamille lomapäiville sattui nää kaikki ihanat asiat. Ensiviikolla kun lähen töihin on luvattu vaan vesisadetta. Ollaan oltu rannalla ja tänään pulikoitiin Idan ja Rompun kanssa niien laiturilta joessa. Taino, koirakin ui mut mä en uinut, pelkuri.

Oon kyllä miettiny kans mitä hemmettiä edes nautin tästä "lomasta", näist muutamast hassusta päivästä, koska mun koko seuraava vuosi tulee olemaa lomaa. Lomailu on kivaa mut vuosi on liikaa.

Hei osallistukaa kaikki ihmees tohon arvontaan, kun sellasen teille järkkäsin! :)

17 kommenttia:

  1. voi sinuu oot niin söpö! mut hei, keksit jotai muuta sit ens vuodelle kun koulua :--)
    J

    VastaaPoista
  2. JT; hii ite oot söpö! mulla on vähä ideat vähissä :( en haluis pistää puoltatoist tonnii siihen et opiskelisin jollain opistolla, enkä myöskää haluu puhelinmyyjäks tai mielellää siivoojakskaa, enkä myöskää istuu koton. tää on pelottavaa :-D aattelin et muutan pois täältä ja lähen ettii uutta elämää :)

    VastaaPoista
  3. älä vielä ressaa, kyl sä vielä jotain keksit vaik nyt tuntuu epätoivoselta :-) missä päin sä muuten ees asut ? :-D mäkin tahon niin muuttaa, vaik en kouluun pääsiskään

    VastaaPoista
  4. JT; yritän olla stressaamatta mut oon vähä stressaaja tyyppii ja äiti painostaa :) no kouvolas asun! en siin keskustas, vaa jonku 20min automatkan pääs. siks haluisinki muuttaa jonnekki mis ois elämää. mut missä SINÄ asut, oon miettiny, ku tiiallaki luki jotain kiitoksia kotkaan :D?
    ja kyllä sinä kouluun pääset, olit niin motivoitunu muotoilija :) sit voit muuttaa tänne hah

    VastaaPoista
  5. voi miten ihania kuvia! :) varsinkin toi tokavika kun koiruli pulikoi :)

    VastaaPoista
  6. voooi miten söpö koira ja söpö tyttö! (--:

    VastaaPoista
  7. hitto, oot tosi hyvä kuvaa! oon kateelline....:D

    VastaaPoista
  8. Milla; hih kiitos ja romppu on himo söpö mut ku se ui ni se oli viel söpömpi, rohkee poika :-)

    Ami; koira on söpömpi!!

    jaana.; ei kuule tarvii olla :-D taino, oon mäki monelle kateellinen ja niien rinnalla en pidä itteeni minään oikeesti :)

    blueberrypie; on ihana joo mut se on mun kaverin koiruli :)

    VastaaPoista
  9. aaa okei <: me asutaan hyvinkään suunnilla, tiialla on sukua siellä niin siks se siitä kirjotti :-) hah, miten niin motivoitunut... sillon ei ainakaan tuntunut siltä!
    J

    VastaaPoista
  10. JT; ai siellä asti kuitenki okei :) no ainaki motivoituneempi ku minä, olin sentää lähös jo puolesvälis kotia!

    VastaaPoista
  11. iihana blogi! ja oot tosi kaunis tyttö :)

    VastaaPoista
  12. jenni; voi ku kivasti sanottu kiitos :-)

    VastaaPoista
  13. Tosi kiva blogi sulla! Jään kyllä seurailemaan :)

    VastaaPoista
  14. Juuli; kiitti paljon juuli! jee :-)

    VastaaPoista
  15. ooooooh amazing photos!!! love it
    btw. what lens do you use?

    VastaaPoista
  16. Faltus; thank you so much! :-) I use 50mm 1.8 lens.

    VastaaPoista