28. toukokuuta 2011

Helillä on asiaa, toivottavast teilläkin!

IMG_4731

Nyt tulee sekalainen tekstipläjäys höystettynä vanhalla kuvalla, jossa olin ilonen.

En tosin tiiä oonko nyt niin ilonen.Tällaseen ei ehkä pitäs takertua näin lujasti, mut sain tossa palautetta et musta ois tullu itsekkämpi isomman lukijan määrän myötä, ja mua harmittaa et annan tääl sellasen kuvan. En tiiä onko vika mussa, vai muissa, ihan hyvin ihmiset voi tulkita erilailla eriasioita. Jo pelkästää ulkonäköä ihmiset tulkitsee eritavoin. Oon kuullu mustakin sanottavan, et näytän siltä ku kattoisin muita ihmisiä nenän vartta pitki tai jotenki vihasesti. Mun kaverit taas oon ihmetelly miten jaksan aina hymyillä. En pidä itteeni parempana ku muut, päin vastoin. Omast kokemuksest voin tunnustaa, että oon mieltäny jotkut ihmiset nokkaviks vasta sen jälkee kun oon huomannu niien olevan suosittuja :-D Sitä hommaa kattoo sen jälkeen erilaisten silmälasien läpi - ja niien silmälasien toisella puolella piilee ihailua ja ehkä vähän kateuttaki. Kohdistin ton itteeni, en tarkota et kukaan täällä ois kateellinen, en ymmärrä jos olisi. Mun tyyli blogata on ehkä muuttunu, ja voisinki yrittää tuua tänne uudestaa lisää sitä tunnetta ja tulla vähän lähemmäs teitä, mut se tuntuu pelottavammalt ison kun pienemmän yleisön eessä.

Sitte, oon säästelly mun sanoja. Mul on ollu jo kauan suunnitteilla palkita mun ihanat lukijat kaikest tuest ja kannustuksesta, ja niinku aijemmin vihjasin niin yllätys teille on tekeillä. Se on vaan viivästyny mut ei mun takia :-( Oon siis säästelly sitä hehkuttamista, miten ihania ootte! Piristätte mua teiän sanoilla enemmän kun uskottekaan!! Oon  nauttinu siit mielettömäst hiljaa itekseni.

Huh, nyt on vähän avauduttu. Nyt te saatte avautua mulle, jos jollain on jotaa sanottavaa :) Otan rakentavaa kritiikkiä vastaan, eli nyt saa laittaa risuja tulemaan! Oon saanu liikaa pelkästään niitä ruusuja. Samaan syssyyn saa laittaa myös postaus toiveita koska haluun kuunnella teitä :) ( Yks vanha postaus toive on vielki toteutuksen alla, koska tarvin siihe tietynlaisia kuvia)

20 kommenttia:

  1. en nyt oo seurannut tätä blogia kovinkaan pitkään, mutta en kyllä oo missään vaiheessa saanut sellasta kuvaa että olisit jotenkin itsekkäämpi/ylpistynyt (huonolla tavalla).

    Oot tosi nätti, sulla on ihania vaatteita ja hienoja kuvia; veikkaan, että suurin osa niistä, jotka väittää tollasta mistä tuossa yllä kerroit, ovat oikeesti vaan kateellisia!

    Musta tää on oikein kiva blogi ja vaikutat mukavalta! :)

    VastaaPoista
  2. öö anteeks mitä viddua. sustako tullut itsekkäämpi?? musta ei ainakaan vaikuta yhtään siltä. mua ärsyttää ihmiset jotka tuntee suunnatonta tarvetta kommentoida ihmisten blogeihin kaikkea ilkeää vaan sen takia että niille tulis paha olo ja kauhea syyllisyyden tunne. yhelle tutullekin pistettiin jotain et "oot ihan nätti mut naamas on tosi ruma" öö anteeks, missä loogisuus? mä en oo ikinä kommentoinu mitään ilkeetä kenenkään blogiin koska musta ei yksinkertaisesti oo siihen. en haluu pahoittaa kenenkään mieltä tarkoituksellisesti. jos joku ärsyttää ei sitä oo pakko sanoo ääneen ja varsinkaan muotoilla rumasti. ite kehun jos on jotain kehuttavaa ja saatan antaa joskus jotain vinkkejä. oikeanlaista kritiikkiä saa musta kyllä tosiaan blogeihin pistää vaikka ulkoasusta tai jostain mut semmonen haukkuminen anonyyminä ym on niin inhottavaa. onneks ite en oo vielä mitään negatiivista oikein saanu mut varmasti sitäkin alkaa kohta tulemaan ja ite oon ainakin semmonen joka ottaa sen aikalailla itteensä välillä. yh en tykkää tollasesta toisen päivän pilaamisesta.

    olet ihana tuollaisena. piste. :)

    VastaaPoista
  3. toi kuva on ihana ja tää blogi on ihana!! ei mulla muuta, en kyllä keksi mitään kritiikkiä :) mut hei! millä sä muokkaat sun kuvas??

    VastaaPoista
  4. Mä en tajuu miten joku on saanu susta tommosen kuvan :o oon seurannu sun blogias jo ihan sairaan kauan niiku varmaa tiiätki ja muistan ku sulla vielä oli joku aika sitte vähemmän lukijoita ku mulla mut en yhtään ihmettele et menit rutkasti mun ohi ja että sulla on noi paljon lukijoita, tää on iha mahtava blogi ja oot nii omalaatunen(hyvällä tavalla) :) ja et mun mielestä tosiaankaan vaikuta itsekkäältä, oot samanlainen ollu mun mielestä koko ajan tässä blogissa, mitä ny tottakai oot kehittyny parempaan suuntaa :) tsemppiiii jatkoonki !

    VastaaPoista
  5. ps. kaisa , oon samaa mieltä sun kanssas et noi anonyymien haukkumiset ja mielen pahottamiset on niin turhia... oon saanu niitä itekki monia enkä tajuu mitä iloo jotkut niistä saa! hohhoi...

    VastaaPoista
  6. Mä yhdyn kaisan kommentiin, oon täysin samaa mieltä. Niiden ei tarvii lukea, jotka ei tykkää! ja inhottavat kommentit voi pitää mölyinä omassa mahassa :-)

    VastaaPoista
  7. lihaviihde; kiitos ihanist ja rohkavist sanoist! :) ja hyvä, etten näy sellasena kaikkien silmiin, en oo mun mielestä itsekäs, alistuva ennemminkin :) lämmitit mun mieltä <3

    kaisa; huh mikä romaani, kiva että vaivauduit! oon sun kanssa täysin samaa mieltä. en ymmärrä ihmisten tarvetta mollata ja mustakaan ei tosiaan oo siihe, niinku säkin itestäs totesit :) voisin kyl painottaa viel tohon, etten loukkantunu tosta itsekkyys kritiikistä, se pisti vaa vähän miettimään. oon kans välttyny ikävilt anonyymi kommenteilt ja oonki mielessä pyöritelly et jos jotain turhan päiväsiä vinkujia alkaa tääl pyörimään, pistän sille lopun :-D kukaa ei oo oikeutettu vastaan ottamaa sellasta. jokainen saa olla oma ihana ittensä ja näyttää omalta kauniilta iteltään :) kukaa ei oo täydellinen.

    ja Kaisa, niin sinäki :)

    Riikka; kiiiiitti Riikka:):) höh, nyt oisin ollu valmis vastaanootamaa sitä! hah :) mutta siis photoshopilla muokkaan.

    VastaaPoista
  8. Lotta; heh, hauskasti sanottu, kiitos :D! ja pakostihan tässä matkan varrella tosiaan kaikki muuttuu, alku on aina vähän sellasta etsiskelyä ja kokeilua mihin suuntaan lähtee :) kiitos vielä!

    minna; ihan totta :) mut totta sekin ettei ne ilkeät anonyymit ikinä lopeta. nehän vaan nauttii saamastaan huomiosta :D

    VastaaPoista
  9. Ei, et sie oo ylpistynyt. Ihanan positiivinen aina oot ollut :) Siks mie luenni siun blogia :))

    VastaaPoista
  10. Lotta; :-)

    Indien; hirmu kiva kuulla :) yritän ainaki olla positiivinen!

    VastaaPoista
  11. upea blogi sulla,
    miksen ole eksynyt tänne aiemmin?!

    VastaaPoista
  12. LURA; hah, en tiedä :-D välillä ois kiva kuulla oikeesti mitä kautta ihmiset edes eksyy tänne :)

    VastaaPoista
  13. Samaa mieltä kyllä näiden edellisten kanssa, vaikutat sika suloiselta ja todella mukavalta tyttöseltä! :--) tosi jalat maan tasalla tyyppiä! :> ei pahaa sanaa!

    VastaaPoista
  14. Mun mielestä oot vaikuttanu ihanan iloselta ja pirteeltä koko sen ajan kun oon lukenut sun blogia, jatka samaan malliin ja anna tollasten ihmisten puhua höpöhöpöjään ihan rauhassa. Oot paras! :-)

    VastaaPoista
  15. Heta; ihana kommentti, kiitoskiitoskiitos! :):):)

    Johanna; haha, ai oon paras :--D mut kiva kuulla, ja yritän jatkaa :)

    VastaaPoista
  16. Ihmettelen kanssa tollasia anonyymejä, ei niitä kannata kuunnella. Musta sulla on niin iloinen ja sellanen avoinsydäminen blogi! Enkä oo kylläkään huomannu mitään suurempaa eroa blogissa viimeaikoina, ei ainakaa huonompaan suuntaa... :) Postauksetki on aina kerta kerralla ihanempia, ja niistä heti näkee sun oman tyylin.. Jään odottamaan postauksia lisää!

    VastaaPoista
  17. Sanni; niin ei kannatakkaan, mut joskus tollaset kommentit voi osua oikeaan, kun ite ei nää omaa käytöstä samalla lailla kun muut. toi ei tietty päde sellasiin "sulla on ruma nenä" kommentteihin mut itsekkyys vois hyvin olla sellanen asia :)

    mut tosi nättejä sanoja, oon ihan otettu :') kiitän koko sydämestäni <3

    VastaaPoista
  18. tätä mieltä oon susta ja tästä blogista: <3

    VastaaPoista
  19. Sanna; mä olen samaa mieltä sinusta <3

    VastaaPoista