24. joulukuuta 2010

love, love, love, I want your love











Olen väsynyt joten tiivistän vain pienet selitykset kuville päivän tapahtumista: Tänään postista tipahti uusi trendi ja yllätyin kannen paljastavuudesta. Ostin kaupasta todella söpöä hello kitty juotavaa, en voinut vastustaa. Maualtaan hiukan laimeaa mut mä tykkään just sellasesta, en oo limsan tai ylipäätää happojen ystävä.. Oon rakastunut nude huulipunaan ja käytän sitä lähes päivittäin arkimeikkinä. Se tekee kasvoista ihanasti nukkemaiset mutta luonnolliset :) Lisäksi oon rakastunut myös mun over knee sukkiin (asos), kaapista löysin siistin kissanaamio hommelin ja vihdoin ja viimein kaiken jälkeen lähdin kultsille ja viemään kavereille joulukortteja :-)
Nyt poden armotonta väsymystä ja pahaa oloa. Tuun taas kipeeksi, eiih :-(

6 kommenttia:

  1. voi kiitos, kiva kun tykkäät :-)

    VastaaPoista
  2. mäkin yllätyin paljastavuudesta, ei jotenkin kovinkaan normaali trendin kanneksi:D
    missä lukiossa sä oot ?:)

    VastaaPoista
  3. juu ei todella :D asun tääl vähän syrjemmäs ite kouvolast, mut siis tää kuuluu nykysee "suurkouvolaa", ni käyn anjalankosken lukioo :D ankee paikka. jonku 15-20min päässä ite kouvolast :)

    VastaaPoista
  4. aivan, voin vaan kuvitella, koska kouvolan keskusta on jo mun mielestä ankee:D

    VastaaPoista
  5. joo, en tiiä voitko täysin ees kuvitella. Haaveilin aikoinaa lähtä lahtee taidelukioo tai sitte tulla kouvolan lukioo, mut nysväsin sit ja unohin pitkät koulumatkat ja muuttamiset ja nyt kärvistelen viel tääl kunnes kirjotukset on ohi :)

    VastaaPoista